  • 1. Data: 2003-12-22 22:59:53
    Temat: ogloszenia w internecie ;(
    Od: kcp <q...@o...pl>

    Niedawno zaczeli wydzwaniac do mnie z niedwoznacznymi propozycjami, w
    koncu okazalo sie, ze ktos zamiescil moj numer telefonu w dosyc
    "specyficznym" ogloszeniu na stronie z anonsami towarzyskimi.
    Admin udostepnil mi logi... podjezewam jedna osobe chociaz nie mam
    zadnych dowodow bo IP z ktorego dodano ogloszenie nie jest jej tylko
    serwera jakiejs uczelni ;(

    Czy sa jakies szanse na rozstrzygniecie tej sprawy, wskazanie winnego i
    wyciagniecie wobec niego konsekwencji jego czynu?