  • 1. Data: 2006-02-21 21:41:15
    Temat: odwolanie od decyzji ubezpieczyciela, ile czasu na rozpatrzenie?
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    miałem kradziez mienia, ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania :(
    wysłałem odwołanie.. odpowiedzi nie mam od 2,5 miesiąca..
    jest może coś takiego, że jak ubezpieczyciel nie wysle odpowiedzi w
    jakims czasie to sprawe traktuje się jako rozpatrzoną pozytywnie?

    czy jest jakis rzecznik ubezpieczonych który pomaga w konfliktowych
    sytuacjach (miałem kradzież z wandalizmem, ubezpieczenie od jednego i
    drugiego a ubezpieczyciel nie chce wypłacić odszkodowania)

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2006-02-21 21:55:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    icek napisał(a):
> [...]

    > sytuacjach (miałem kradzież z wandalizmem, ubezpieczenie od jednego i
    > drugiego a ubezpieczyciel nie chce wypłacić odszkodowania)

    www.rzu.gov.pl

    KG

  • 3. Data: 2006-02-22 06:27:08
    Od: "MirekS" <X...@w...pl>