  • 1. Data: 2007-05-14 06:18:10
    Temat: odszkodowanie zus
    Od: "news.tpi.pl" <s...@p...fm>

    witam

    taki problem - miałem w trakcie jazdy samochodem na szkolenie wypadek,
    wjechał do mnie gość poleciałem do tyłu (złamał mi się fotel) w związku z
    tym byłem leczony, nie brałem chorobowego, lekarz orzecznik z pzu przyznał
    mi 2% odszkodowania natomiast ZUS 0%

    mam pytanie czy odwoływać się od decyzji ZUS a jeżeli tak to jak uzasadnić
    swoje odwołanie, czy powołać się na orzecznika z PZU ? czy może wgóle nie
    warto walczyć z tym złodziejem zusem.

    pozdrawiam