  • 1. Data: 2006-09-17 02:56:25
    Temat: odszkodowanie za rozbite auto
    Od: Beata<p...@o...eu>

    <<W listopadzie ub. roku miałam wypadek. Zgłsiłam szkodę do
    <<WARTY gdzie przez lata ubezpieczałam samochód. Rzeczoznawca
    <<ocenił, że auto nadaje sie już tylko do kasacji.
    <<Otrzymałam odszkodowanie pomniejszone o wartość
    <<"pozostałosci", tj. 1500 zł. Usilnie próbowałam
    <<sprzedać rozbity samochód ( nawet obniżając cenę),
    <<ale nikt go nie chce. Napisałam do WARTY by pomogli mi w sprzedaży
    <<lub sami odkupili rozbite auto, ale otrzymałam odpowiedź typu: taka
    <<jest nasza ostateczna wycena, dalej to nie nasz problem. CZY
    UBEZPIECZYCIEL MA
    <<PRAWO TAK POSTĄPIĆ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 23:31:20
    Temat: Re: odszkodowanie za rozbite auto
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Beata" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > <<lub sami odkupili rozbite auto, ale otrzymałam odpowiedź typu: taka
    > <<jest nasza ostateczna wycena, dalej to nie nasz problem. CZY

    Mozna sprobowac wycenic ten zlom przez kilka komisow ( niech wypisza jakas
    wycene), aby podwazyc ich wycene i zadac wyrownania ze strony ubezpieczalni.
    K.