  • 1. Data: 2007-01-07 15:47:47
    Temat: odszkodowanie a alkohol
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Jesli ktos przewrocil sie i zlamal reke czy noge i powiedzmy ze zabralo
    go pogotowie. Dokonalo adnotacji co i jak z dopiskiem ze osoba byla pijana.

    Pytanie czy ktos taki moze miec problem z uzyskaniem odszkodowania za
    zlamanie konczyny? czy nie ma to znaczenia? (oczywiscie po pracy
    powiedzmy wracajac od kolegi do domu ;P)

  • 2. Data: 2007-01-07 15:54:43
    Temat: Re: odszkodowanie a alkohol
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Pytanie czy ktos taki moze miec problem z uzyskaniem odszkodowania za
    > zlamanie konczyny? czy nie ma to znaczenia?

    Od kogo odszkodowanie i na jakiej podstawie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 3. Data: 2007-01-07 16:01:13
    Od: "go!" <g...@S...pl>

    Użytkownik ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij> napisał w
    wiadomości news:enr4ng$1mk8$1@news.enterpol.pl...
> [...]
    > pogotowie. Dokonalo adnotacji co i jak z dopiskiem ze osoba byla pijana.

    > zlamanie konczyny? (oczywiscie po pracy powiedzmy wracajac od kolegi do

    ha ha... sorry
    moze za pogotowie zaplaci?

  • 4. Data: 2007-01-07 20:24:07
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Johnson napisał(a):

    > Od kogo odszkodowanie i na jakiej podstawie?

    taqkie zwykle odszkodowanie, bo jest ubezpieczony normalnie w pracy

  • 5. Data: 2007-01-07 20:27:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > taqkie zwykle odszkodowanie, bo jest ubezpieczony normalnie w pracy

    Ja też pracuje i "normalnie" nie jestem ubezpieczony.
    Ale rada jest taka: trzeba zerknąć do polisy i ogólnych warunków
    ubezpieczenia i poczytać jakie sytuację wyłączają odszkodowanie.

  • 6. Data: 2007-01-07 20:28:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Pytanie czy ktos taki moze miec problem z uzyskaniem odszkodowania za
    > zlamanie konczyny? czy nie ma to znaczenia? (oczywiscie po pracy
    > powiedzmy wracajac od kolegi do domu ;P)

    Przeczytaj umowę wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia - duh...

  • 7. Data: 2007-01-08 17:55:47
    Od: "go!" <g...@S...pl>

    > ubezpieczenia i poczytać jakie sytuację wyłączają odszkodowanie.

    no przwaznie chyba alkohol