  • Data: 2005-04-01 08:38:42
    Temat: odszkodowanie
    Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów,

    proszę o poradę w sprawie odszkodowania:

    zostałem oszukany przez pewną medyczną firmę usługową, którą
    odwiedzałem przez 20 miesięcy w celu leczenia. Średnio 2 wizyty miesięcznie
    po 3h czyli 120h w sumie. Okazało się, że firma ta nie dość, że zaszkodziła
    mojemu zdrowiu, to w dodatku nie miała uprawnień do tej działalności.

    Według jakich zasad nalicza się odszkodowanie za stracony czas ?? Czy bierze
    się średnią krajową/godzinę ??

    Zainwestowałem w to "leczenie" sporo pieniędzy, żądam teraz ich zwrotu. I tu
    pytanie: w jaki sposób naliczyć należne odsetki ?

    dzięki za wskazówki

    pozdrawiam
    Reader