  • Data: 2007-12-02 11:33:45
    Temat: odstąpienie od umowy czy jest możliwe?
    Od: "masza" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów właśnie w ubiegły piątek zakupiłem notebooka na
    raty i po testach okazuje się że model się grzeje do wysokiej temp i boję
    się pecha- chcę zrezygnować z umowy czy mam takie prawo (w umowie jest niby
    wpis o 14 dniowym okresie możliwym do odstąpienia od umowy) nie wiem czy to
    sobie dobrze tłumaczę - czy mogę lub czy mam prawo do odstąpienia proszę o
    radę bo do notebooków mam pecha ledwie spłacę raty a zaraz padają jak nie
    płyta to grafika itp. proszę o radę
    pozdrawiam