  • 31. Data: 2006-02-11 09:06:38
    Temat: Re: odsprzedaż prądu
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dsi7vc$i0j$1@opal.futuro.pl...
    > Sądzę że też nie. Żeby energię odsprzedać dalej, musisz ją przesłać. Nie
    > zaniesiesz jej przecież w wiadrze, prawda? Czyli musisz mieć koncesję na
    > przesył...
    Zajrzyj do PE i zorientuj sie czym jest przesył - bo póki co ja pytam o
    obrót a nie przesył. Rozroznij tez przesyl i dystrybucje.

  • 32. Data: 2006-02-11 09:55:32
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości

    > Przyłączam się do pytania. Też chciałbym wiedzieć. :-)
    art 45a PE - zarządca budynku rozlicza doliczajac do kosztow
    eksploatacyjnych, przy czym nie moze miec narzutu na kosztach.
    p.

  • 33. Data: 2006-02-11 14:00:41
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W...@w...pl napisał(a):
    > art 45a PE - zarządca budynku rozlicza doliczajac do kosztow
    > eksploatacyjnych, przy czym nie moze miec narzutu na kosztach.
    > p.

    Dzięki :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."