  • 1. Data: 2006-01-19 17:57:41
    Temat: odroczenie na powtarzanie semestru?
    Od: Nom<l...@o...pl>

    Czy powtarzanie ostatniego semestu studiów licencjackich uprawnia do odroczenia?
    Jak zaniosłem do WKU zaświadczenie ze szkoły o powtarzaniu ostatniego semestru,
    to mi powiedziano że oni tego zaświadczenia nie uznają bo to jest kombinowanie i
    próba wymigania się. Nie wiem właściwie co ja teraz mam zrobić.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-19 19:23:43
    Temat: Re: odroczenie na powtarzanie semestru?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nom wrote:
> [...]
    > to mi powiedziano że oni tego zaświadczenia nie uznają bo to jest kombinowanie i
    > próba wymigania się. Nie wiem właściwie co ja teraz mam zrobić.

    jeżeli przez dodatkowe odroczenie nie przekorczysz wieku, w którym
    mógłbyś pójść do wojska, to odroczenia powinni ci udzielić.
    Zawsze od decyzji możesz się odwołać.
    Po za tym zawsze możesz napisać o odroczenie na 1 rok z ważnych względów.
    Od tego znowu można się odwołać, więc zdążysz ten semestr skończyć zanim
    cię wezmą.