  • 1. Data: 2005-05-05 10:20:54
    Temat: odpowiedzialnosc za dlugi
    Od: "Malfina" <m...@o...pl>

    Witam.
    Mam pytanie, moze ktos bedzie umial odpowiedziec.
    Mam matke. Matka ma mieszkanie komunalne, w ktorym nie mieszkam, ale w
    ktorym jestem zameldowany. Niestety bez meldunku w naszym kraju trudno.
    Matka nie placi zadnych prawie rachunkow. Juz za czynsz mam egzekucje
    komornicza, sciagaja mi czesc wyplaty. Dowiedli, ze w czasie, kiedy powstal
    dlug jeszcze tam mieszkalem (matka zglosila to troche pozniej) i dlatego
    musze to splacac.
    Ale matka zalozyla telefon, ktory niedlugo pozniej jej wylaczyli, bo nie
    placila za niego. Nie placi tez za inne media i dalej nie placi za czynsz.
    Wszystkie media i telefon, podobnie jak mieszkanie jest na nia. Ja,
    powtarzam, jestem tam tylko zameldowana.
    Czy komornik badz firmy windykacyjne beda mogly mnie scigac z tytulu matki
    dlugow...? Ten stary czynsz przeboleje, troche moja wina-nie zglosilem w
    administracji na czas, ze tam nie mieszkam. Ale nowe dlugi mojej matki mnie
    przerazaja.
    Pomozcie, bo nie wiem co robic.
    Z gory dziekuje
    Malfina