  • 1. Data: 2002-12-18 13:03:39
    Temat: odpowiedzialność pracodawcy za pracownika
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    Witam Grupowiczów,
    Mam pytanko czy pamiętacie może gdzieś w KC (a może w KP??, nie jestem
    pewna) jest zapis że pracodawca odpowiada za szkody swojego pracownika które
    powstały u klienta?
    pozdr.

  • 2. Data: 2002-12-18 18:46:51
    Temat: Re: odpowiedzialność pracodawcy za pracownika
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Art. 430 kc. Kto na własny rachunek powierza wykonanie czynności osobie,
    która przy wykonywaniu tej czynności podlega jego kierownictwu i ma
    obowiązek stosować się do jego wskazówek, ten jest odpowiedzialny za szkodę
    wyrządzoną z winy tej osoby przy wykonywaniu powierzonej jej czynności.

  • 3. Data: 2002-12-19 08:56:29
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@w...pl>

    Dziękuje bardzo Robercie.
    pozdrawiam