  • 1. Data: 2006-03-02 16:20:12
    Temat: odpowiedź z ZUS zgodna z prawem?
    Od: "sisoonia" <s...@g...com>

    Witam,

    Prowadzę działalność gospodarczą. Po dokonaniu przeze mnie wpłaty
    składek na dobrowolne ubezpieczenie chorobowe po obowiązującym
    terminie wystosowałam błagalne pismo o przyjęcie tej wpłaty, Pismo
    to złożyłam 03.02.2006. Dziś (02.03.2006) otrzymałam lakoniczną
    odpowiedź (z 28.02.2006), informującą iż w tej sprawie prowadzone
    jest postepowanie wyjaśniające, o wynikach którego poinformują
    odrębnym pismem w terminie późniejszym.

    Czy takie przeciąganie sprawy jest zgodne z prawem?

    Pozdrawiam serdecznie,
    sisoonia

  • 2. Data: 2006-03-02 17:09:30
    Temat: Re: odpowiedź z ZUS zgodna z prawem?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "sisoonia" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Czy takie przeciąganie sprawy jest zgodne z prawem?

    Lepiej - tak jak tu radza - wyrejestruj sie i zarejestruj i modl sie, by
    przez pol roku nei zachorowac.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-03-02 20:32:48
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    SDD napisał(a):
> [...]
    ps.com...

    > Lepiej - tak jak tu radza - wyrejestruj sie i zarejestruj i modl sie, by

    Tak OT - czy przez pół roku jestem NIEUBEZPIECZONY, czy nie dostanę
    chorobowego?