  • 31. Data: 2006-08-02 11:14:29
    Temat: Re: odmajem mieszkania - z umową lub bez?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > A co chcesz konkretniej? Nie możesz wywalić bez nakazu eksmisji, płaci czy
    > nie płaci, spisałaś umowę na piśmie czy nie spisałaś. Uganda.

    no ale jak sie wprowadzi brew twej woli pod twoja nieobecnosc to jestes
    w takij samej sytuacji. A to juz jest ochrona przestepcy.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 32. Data: 2006-08-02 11:31:25
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał
    (a):

    > no ale jak sie wprowadzi brew twej woli pod twoja nieobecnosc to jestes
    > w takij samej sytuacji. A to juz jest ochrona przestepcy.

    mam kilka pomyslow. szkoda tylko, ze to "slizganie sie o prawie"- jak
    wspomnialam - obecne prawo nie jest korzystne ani dla uczciwych wy- ani od-
    najmujących .

    Chroni tylko chachmętów :(((

    zdrowki
    hania z gilgotkami w żołądku, i modlami do Boga, by moi wynajmujący okazali
    się normalnymi ludźmi.

  • 33. Data: 2006-08-02 11:44:53
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 10:31:31 +0000 (UTC), hiro napisał(a):

    > Serio ci nie przeszkadza? Uważasz, że nie ma niczego złego w tym że ktos
    > mieszka za darmo w cudzym mieszkaniu, że własciciel płaci za niego czynsz i
    > media a on śmieje mu się w nos i mówi że się wyniesie jak dostanie
    > mieszkanie zastępcze?

    Oczywiście że to jest złe. Tak samo złe jak wyrzucenie kogoś na ulicę.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 34. Data: 2006-08-02 11:46:48
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 10:36:05 +0000 (UTC), Hania napisał(a):

    > jesteś osobą pracującą? masz mieszkanie? na kogo głosowałeś?

    Pracuję w Niemczech.
    Mam.
    Nie interesuję się polityką i nie głosuję.

    Bardziej intymne pytania na priv proszę ;-)

    Henry

  • 35. Data: 2006-08-02 12:51:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > Nie po to pracuję, by sponsorować jakiejś mendzie mieszkanie.

    I tak sponsorujesz, chyba że jakimś cudem nie płacisz podatków.

  • 36. Data: 2006-08-02 13:03:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > obecne prawo nie jest korzystne ani dla uczciwych wy- ani od-
    > najmujących .
    >
    > Chroni tylko chachmętów :(((

    Ale za to jakie sprawiedliwe społecznie i solidarne państwo mamy!

    > hania z gilgotkami w żołądku, i modlami do Boga, by moi wynajmujący
    okazali
    > się normalnymi ludźmi.

    Modły modłami a z każdego pobranego czynszu odkładaj parę złotych na
    adwokata i inne przyszłe wydatki.

  • 37. Data: 2006-08-02 13:50:56
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Henry (k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Oczywiście że to jest złe. Tak samo złe jak wyrzucenie kogoś na ulicę.

    ale napisales wczesniej, ze "ludzie musza gdzies mieszkac" w takim
    kontekscie, ze niewazne, czy placa za mieszkanie i czy go nie demoluja (w
    kazdym razie nie tylko ja to tak odebralam)

    Nie mam zamiaru zachowywac sie nie fair do ludzi, ktorzy wobec mnie zachowaja
    sie fair. Nie biore duzego czynszu, bo nie jestem hiena. Zostawilam im meble,
    choc moglam je wziac do mieszkania mojego chlopaka, ale chce, by "mieli
    miekko pod dupką" (sorki za wyrazenie). Mam nadzieje, ze to docenia.

    Mam za to zal do panstwa, ze jedyne, co moge w nim miec, to nadzieje -
    a "ono" i tak zdziera ze mnie podatki, ktore ida w kosmos.

    hania

  • 38. Data: 2006-08-02 13:53:46
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Pracuję w Niemczech.

    no to Twoj punkt widzenia zalezy od innego punktu siedzenia niz moj

    > Mam.

    I fajnie - pyt (moze byc i na priv, ale nie chce Ci skrzynki zasmiecac): czy
    je odnajmujesz? (pytanie wynika z mojego zdziwienia Twoim punktem widzenia)

    > Nie interesuję się polityką i nie głosuję.

    Bo w kraju, gdzie pracujesz rawo ustanawia mniej sprawnych inaczej.

    > Bardziej intymne pytania na priv proszę ;-)

    Iii, chyba nie mam ;-))

    hania

  • 39. Data: 2006-08-02 14:24:15
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 13:50:56 +0000 (UTC), Hania napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam za to zal do panstwa, ze jedyne, co moge w nim miec, to nadzieje -
    > a "ono" i tak zdziera ze mnie podatki, ktore ida w kosmos.

    Tak to już jest że nie ma idealnie... albo uspokoisz swoje nerwy i
    wynajmiesz, albo będzie stało puste (niech czeka - chłopak rzecz
    ulotna ;-))
    Mogę Cię tylko pocieszyć jednym - jak wynajmiesz ludziom pracujacym
    to nie będą myśleć o takich głupotach. Sa mieszkałem w wynajętym mieszkaniu
    (w Polsce oczywiście), znajomi też wynajmują i jeszcze nigdy nie słyszałem
    o przypadku żeby lokator nie chciał się wyprowadzić - a często wręcz
    przeciwnie. Płacić i tak trzeba, targać się z komornikiem nikt nie chce
    (kto coś ma) więc po co mieli by zajmować mieszkanie? Chyba za dużo czytasz
    o teoriach spiskowych ;-)

    Henry

  • 40. Data: 2006-08-02 14:36:18
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > Tak to już jest że nie ma idealnie... albo uspokoisz swoje nerwy i
    > wynajmiesz, albo będzie stało puste (niech czeka - chłopak rzecz

    ;-)) no wiesh!

> [...]
    > (kto coś ma) więc po co mieli by zajmować mieszkanie? Chyba za dużo czytasz

    to po mamie mam: Kubuś Fatalista ;-))))

    Zdrowki
    hania