  • 21. Data: 2012-07-10 23:09:02
    Temat: Re: oddawanie krw,i a dzien wolny w pracy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    e-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html

    > A gdzie tam jest o tym, że na kaca nie przysługują?

    Poczytaj może sobie źródła albo chociaż streszczenia wydane przez ZUS,
    bo powołując się na takie dziennikarskie źródła wypadasz gorzej niż ci
    debile, co koniecznie chcą wykładać w szkołach kreacjonizm jako teorię
    naukową...

  • 22. Data: 2012-07-10 23:11:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2012 22:22, 'Tom N' pisze:

    > [...]
    ^^^^^^^

    > Limit zwolnień to ty sobie wymiśliłeś, bo Przemek napisał:
    ^^^^^^^^
    > "ATPO: Mielim na szkoleniu, że na kaca można wziąć od medyka L4. Tylko
    > bodajże jakiś limit roczny jest."
    ^^^^^^^

    To Tirstanek "mielił na szkoleniu".

    > A w linku, który podał stoi:
    > <http://lodz.naszemiasto.pl/archiwum/849620,zwolnien
    ie-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html>
    > "Za pierwsze pięć dni zwolnienia, w którym zaznaczone jest, że pacjent
    > nadużył alkoholu, zasiłek chorobowy nie jest wypłacany - mówi Jerzy
    > Pietrasik, rzecznik prasowy łódzkiego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
    > Społecznych."
    >
    > Twierdzisz, że pierwsze 5 dni to nie jest "jakiś limit", oraz, że dni
    > zasiłku chorobowego nie nic wspólnego z rokiem?

    To powyżej to nie jest jakiś roczny limit na zwolnienia z powodu
    zatrucia alkoholem (przy czym kac to nie jest zatrucie alkoholem -
    dziennikarz miesza kaca z zatruciem alkoholowym).

    To jest kryterium na przyznawanie zasiłku chorobowego, tj. za każde
    pierwsze 5 dni niezdolności do pracy spowodowanej nadużyciem alkoholu
    zasiłek nie przysługuje, przy czym zwracam uwagę, że tak czy inaczej
    zasiłek przysługuje dopiero po 33 (lub dla osób po 50-tce - po 14)
    dniach niezdolności do pracy, chyba że przyczyną niezdolności do pracy z
    powodu choroby była choroba zawodowa (heh, alkoholizm chorobą zawodową?
    ;-> ) lub wypadek przy pracy.

    Czyli jeśli ktoś się "źle poczuje" poza godzinami pracy, to i tak
    zasiłek dostanie od 34 lub 15 dnia. Ten 5-dniowy limit zadziała dopiero
    jakby taki delikwent przyszedł napruty do roboty i tam sobie krzywdę po
    pijaku zrobił (np. zatoczył się i walnął się w głowę). Wtedy, z powodu
    wypadku przy pracy, powinien zasiłek chorobowy dostawać od razu, ale
    ponieważ nadużył alkoholu i był pijany, i dlatego miał wypadek, to przez
    pierwsze 5 dni zasiłku "za karę" nie dostanie.

    Dziennikarzyna zlepił kilka detali wyrwanych z kontekstu i zamieszał wam
    w waszych głupich główkach.

    Ech, wasza dwójka, tj. ty ("Głupa Picz" Nycz) i Tirstanek... dobraliście
    się w korcu maku.

  • 23. Data: 2012-07-10 23:42:45
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4ffc9a7d$1@news.home.net.pl>:

    > ^^^^^^^
    > ^^^^^^^^
    > ^^^^^^^

    > To Tirstanek "mielił na szkoleniu".

    Powyżej i poniżej pokazałeś, że masz jakiś problem z "długością".

> [...]

    > dziennikarz miesza kaca z zatruciem alkoholowym).

    > To jest kryterium na przyznawanie zasiłku chorobowego

    Czyli: "jakiś limit roczny"

    > Ten 5-dniowy limit zadziała dopiero
    > jakby taki delikwent przyszedł napruty do roboty i tam sobie krzywdę po
    > pijaku zrobił (np. zatoczył się i walnął się w głowę).

    Taaa... Ty w ucho dostałeś od ochrony kwantyfikatorem kwalifikowanym?

    > Ech, wasza dwójka, tj. ty ("Głupa Picz" Nycz)

    Ulżyło ci?

    --
    Tomasz Nycz

  • 24. Data: 2012-07-11 00:21:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2012 23:42, 'Tom N' pisze:

    > Powyżej i poniżej pokazałeś, że masz jakiś problem z "długością".

    Podkręć jasność, bo póki co tylko jakieś twoje obsesje czy też kompleksy
    wyłażą...

    ie-lekarskie-z-powodu-kaca,id,t.html>

    > Czyli: "jakiś limit roczny"

    To nie jest limit roczny na zwolnienia lekarskie z powodu kaca.

    > Taaa... Ty w ucho dostałeś od ochrony kwantyfikatorem kwalifikowanym?

    Och, jaka powalająca, merytoryczna argumentacja. Godna gnoi, takich jak ty.

  • 25. Data: 2012-07-11 08:55:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.07.2012 23:11, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 10.07.2012 22:22, 'Tom N' pisze:
    > To powyżej to nie jest jakiś roczny limit na zwolnienia z powodu
    > zatrucia alkoholem

    No więc spróbuj brać to zwolnienie 10 razy w miesiącu. Pewnie
    niedorzecznik ZUS szybko cię dopadnie. W końcu to celowe wprowadzanie
    się w stan choroby.

    >(przy czym kac to nie jest zatrucie alkoholem -
    > dziennikarz miesza kaca z zatruciem alkoholowym).

    No tak, miesza potoczną nazwę z fachową. Pan Lawa tego nie toleruje, bo
    Pan Lawa jest Bohaterem We Własnym Języku i Jakaś Tam Potoczna Nazwa I
    To W Dodatku Niemieckiego Pochodzenia Mu nie Podskoczy.

    > Dziennikarzyna zlepił kilka detali wyrwanych z kontekstu i zamieszał wam
    > w waszych głupich główkach.

    OJejku Jejku, dziękujemy ci o wielki NoLajfie za wyjaśnienia.

    > Ech, wasza dwójka, tj. ty ("Głupa Picz" Nycz) i Tirstanek... dobraliście
    > się w korcu maku.

    Idź na całość, idź na całość, idź na całość...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2012-07-11 09:09:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Och, jaka powalająca, merytoryczna argumentacja. Godna gnoi, takich
    > jak ty.

    Ja to się wcale nie dziwię, że próba dialogu z Tobą najczęściej kończy
    rękoczynami albo w sądzie.

  • 27. Data: 2012-07-11 09:40:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No więc spróbuj brać to zwolnienie 10 razy w miesiącu. Pewnie
    > niedorzecznik ZUS szybko cię dopadnie. W końcu to celowe wprowadzanie
    > się w stan choroby.

    W odróżnieniu od ciebie nie mam w zwyczaju się uchlewać.

    I ZUS nie ma nic do tego - jeśli faktycznie się strułeś, to zwolnienie
    się należy. Po prostu każdy myślący pracodawca wywali cię na zbity pysk,
    jak ktoś się będzie uchlewał jak ty 10 razy w miesiącu.

    > No tak, miesza potoczną nazwę z fachową. Pan Lawa tego nie toleruje, bo
    > Pan Lawa jest Bohaterem We Własnym Języku i Jakaś Tam Potoczna Nazwa I
    > To W Dodatku Niemieckiego Pochodzenia Mu nie Podskoczy.

    Nie chodzi o fachowość nazwy, ale o poważny błąd rzeczowy - zatrucie
    alkoholowe występuje bezpośrednio po przedawkowaniu alkoholu i jeśli
    będzie dość mocne grozi nawet śmiercią.

    Kac to zjawisko występujące dużo później i jak ktoś już dożył do kaca,
    to śmierć mu nie grozi.

    > OJejku Jejku, dziękujemy ci o wielki NoLajfie za wyjaśnienia.

    Nie sądź innych po sobie.

  • 28. Data: 2012-07-11 09:42:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2012 09:09, cef pisze:

    > Ja to się wcale nie dziwię, że próba dialogu z Tobą najczęściej kończy
    > rękoczynami albo w sądzie.

    Bo jesteś idiotą, anonimku.

  • 29. Data: 2012-07-11 10:21:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bo jesteś idiotą, anonimku.

    To dla tej oceny bez znaczenia.

  • 30. Data: 2012-07-11 10:29:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2012 10:21, cef pisze:

    > To dla tej oceny bez znaczenia.

    Twoja anonimowość? No fakt, niestety nawet jak byś się przedstawił, to i
    tak idiotą pozostaniesz... Bo jak inaczej można określić głupiego ćwoka,
    dla którego "raz w życiu" to "najczęściej"?