  • 1. Data: 2003-10-06 08:51:36
    Temat: odbior pierwszgo prawa jazdy a upowaznienie
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    zdalem prawo jazdy. i teraz mam problem. w dokumentach zaznaczylem ze
    odbiore je osobiscie (byla jeszcze mozliwosc zaznaczenia ze prosze o
    wyslanie poczta). zaznaczalem to jednak dawno temu, a teraz okazalo sie ze
    nie bede mogl osobiscie przyjsc po odbior dokumentu, gdyz wyjezdzam. czy
    istnieje mozliwosc zeby odebrala je np. mama??? dzwonilem do wydzialu
    komunikacji i mowia mi ze nie ma takiej mozliwosci, ale moze urzednik z
    ktorym rozmawialem nie zna sie do konca. wydaje mi sie ze musi istniec jakas
    mozliwosc zeby ktos upowazniony przeze mnie odebral ten dokument np.
    upowaznienie poswiadczone przez notariusza lub cos w tym stylu. jak to
    wyglada???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---