    Date: Mon, 22 Mar 2010 11:37:41 +0100
    From: gonzo <g...@m...org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: od jakiej wartości cło?

    czołem,

    dokonałem zakupu w USA na kwotę (razem z przesyłką) 95$. okazało się, iż
    to wystarcza aby przyłożyć 22% vatu i 130 PLN opłaty celnej.

    kupując nie sądziłem, że taka mała wartość może zostać oclona, gdyż
    wcześniej wyczytałem, że clone są paczki o wartości 150euro wzwyż.

    jak widać moje informacje były nieprawdziwe ale czy ktoś mógłby mnie
    wyprostować i podać obowiązujące graniczne kwoty, od których można
    naliczyć cło?

    gonzo