  • 11. Data: 2008-07-23 15:57:36
    Temat: Re: obuwie - niezgodnosc towaru z umowa?
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Daniel" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g679m0$opv$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Trzeba mieć jasniejsze włosy niż blondynka, żeby nie umiec kupić butów
    > przez internet.
    > Co za problem zwrócić lub wymienić na inny rozmiar.

    Oczywiście, że żaden problem. Przyjdą drugie, przymierzy się je i jak nie
    będą pasować to można przecież znowu wysłać.
    Nie wiem jak blondynki obojga płci, ale ja kupuje buty, aby w nich chodzić a
    nie testować firmy spedycyjne, więc osobiście nie polecam kupowania butów na
    odległość do czasu, aż zarówno ludzkie stopy jak również wymiary wewętrzne
    obuwia nie będa zgodnie i skutecznie z normą ustandaryzowane.

    --
    andreas

  • 12. Data: 2008-07-23 18:26:23
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Ania pisze:

    > na niezgodnosc towaru z umowa mamy 2 lata, tak mi powiedzieli w uokik'u ;)

    Tak, a na poinformowanie sprzedawcy o zaistnialej wadzie mialas 2
    miesiace. Wiec trudno abys o tej wadzie nie dowiedziala sie w momencie
    odbioru butow, kiedy je zapewne przymierzalas - czyli we wrzesniu.

    Jacek Kustra

  • 13. Data: 2008-07-23 22:31:49
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > Są równiez inne terminy - np. konieczność powiadomienia sprzedawcy o
    > wykryciu wady w ciągu 2ch miesiący.

    owszem poinformowalam mailowo, jednakze sprzedawca nie raczyl
    odpowiedziec... (dostal komentarz olal sprawe, na poprzednie maile
    odpowiadal)