  • 1. Data: 2003-02-07 12:47:21
    Temat: oblicz wpis od pozwu i koszty zastępstwa
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    Witam,

    przygotowałem mały arkusik obliczający stosunkowy wpis od pozwu oraz stawkę
    minimalną pełnomocników procesowych, będących adwokatami albo radcami pr.

    Jeśli ktoś reflektuje (bezpłatnie rzecz jasna), proszę o info na priv.

    Acha, arkusz działa w OpenOffice 1.0.1. 9 nie wiem jak wczesniejsze wersje,
    ale pewnie też.
    W Excelu nie działa, bo nie lubie microsoftu, ale jeśli ktoś chce go tak
    zapisać - proszę bardzo.

    pozdrawiam

    marcin