  • 1. Data: 2007-02-20 10:01:56
    Temat: obiegówka wysłana pocztą
    Od: hosli<h...@w...pl>

    Witam, pracowałem w firmie ponad dwa lata. Trzy miesiące temu zacząłem chorować.
    Po trzech tygodniach wróciłem do pracy, złożyłem wypowiedzenie i zwolniłem się
    do lekarza. Od tamtego czasu dalej choruję. Z końcem grudnia zakończyła się moja
    umowa o pracę. Kadrowa miała wysłać mi pocztą zaległe rmua, świadectwo pracy i
    dołączyła obiegówkę. Co teraz mam zrobić z tą obiegówką? W firmie nie miałem
    odpowiedzialności materialnej, osobiste wyposażenie odesłałem pocztą za
    potwierdzeniem odbioru, ale na większość sprzętu komputerowego w firmie
    podpisałem OTki. Czy obiegówkę mogę po prostu olać? W firmie od tego czasu w
    moim dwuosobowym dziale pojawiły się dwie nowe osoby, mój współpracownik już tam
    nie pracuje. Od tego czasu mogło się mnóstwo zmienić i mnstwo zniknąć a ja nie
    mam ochoty odpowiadać za to w momencie kiedy mnie tam już praktycznie nie było.

    Jakieś pomysły?

    -> http://usenet.pomocprawna.info