  • Data: 2003-08-29 10:59:10
    Temat: notarjusz a wyrok sadowy
    Od: "kesser" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W skrucie mam wyrok w sprawie o nabycie spadku gdzie jest napisane że
    dziedzicze w całości.
    Nie wpisywałem się do spółdzielni ponieważ sprzedaje mieszkanie którego
    dotyczył testament. Notariusz który przeglądał dokumenty zakwestionował
    dokument ponieważ w przydziale do mieszkania wpisane jest oprócz darczyńcy
    jej mąż. Mąż nie żyje od 1991 roku przydział jest z 1980 kiedy to nabyli to
    mieszkanie na własność. Sąd przeprowadzając sprawe o nabycie badał ten fakt
    jak i ewentualnych innych którzy mogliby rościć sobie prawa do tego majątku.
    Nie mogę uzyskać aktu zgonu męża darczyńcy ponieważ pokrewieństwo jest za
    dalekie. Na potrzeby sądu wpłacałem opłate w USC ale akt wysłanybył
    bezpośrednio do sądu.
    Czy USC może np. ustnie poinformować kupującego o tym fakcie(śmierci męża
    darczyńcy). I czy urząd miasta udzieli informacji czy ktoś tam np. nie jest
    zameldowany?
    Równierz notariusz zarządał orginalnego wypisu testamentu a ja musiałem
    oddać do sądu. Czy postanowienie sądu nie jest dokumentem na podstawie
    którego powinien bazować notariusz i nie rządać innych dokumentów?
    k...@w...pl