    From: "pawelf" <f...@v...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: notarialne upowaznienie dla wspolmalzonka???
    Date: Thu, 10 Jul 2003 16:36:42 +0200

    Dzis spotkala mnie bardzo dziwna sytuacja, otoz:

    Moja zona miala umowe o prace do 30 czerwca, ktora nie zostala przedluzona.
    Papiery odebralismy, ale zapomnielismy o ksiazeczce zdrowia, wiec jade tam
    dzisiaj w imieniu zony,
    ktora teraz i w najblizszym czasie nie moze zrobic tego sama. A jej byla
    szefowa nie wyda mi papierow,
    bo chce notarialnego upowaznienia. Zawsze robila problemy, ale to mnie
    zaczyna juz denerwowac.
    Byla zlosliwa i potraktowalo mnie bardzo nie milo, wiec chce sam odebrac te
    papiery.
    Czy sa jakies przepisy, ktore to reguluja?
    Prosze doradzcie jak to zalatwic.