  • 31. Data: 2013-07-18 23:24:39
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 22:20, z pisze:

    > He he... Co Ty wiesz o życiu? :-)

    Więcej niż ty, najwyraźniej.

    > Wystarczy że tylko jedno ma prawo jazdy :-)

    Po zastanowieniu: idiotyczny argument. 50 lat temu może i miałby sens,
    ale w dzisiejszych czasach ktoś kto nie ma prawa jazdy (lub nie potrafi
    go zdobyć kiedy pojawi się potrzeba) jest niezaradnym życiowo gamoniem.
    > PP. Z Ciekawości. Ile po ślubie? Ile potomków? (U mnie 13, 1) :-)

    Jak widać na przykładzie z omawianego artykułu tudzież "matki Madzi"
    oraz tej nowej z noworodkami w torebkach - spłodzić dziecko to byle
    idiota potrafi, więc co to niby ma być za kryterium?

    Lepsze pytanie będzie: iloma dziećmi się w życiu opiekowałeś i jakie
    miałeś w toku tej opieki straty? Bo ja kilkunastoma i zero strat. Ale
    jak ja pilnuję dziecka to pilnuję dziecka, a nie plotkuję przez telefon
    czy dyskutuję z drugim opiekunem, który proszek do prania lepszy i dlaczego.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 32. Data: 2013-07-18 23:26:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 22:39, Andrzej Lawa pisze:
    > I zabierasz dzieciaka do sklepu, po czym skupiasz się z drugą połową
    > wyłącznie na zakupach? Za to powinna być kastracja.

    Ty na prawdę nie masz pojęcia o życiu.
    Weź się przyznaj. Teoretykiem jesteś? :-)

  • 33. Data: 2013-07-18 23:26:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-07-18 22:20, z pisze:
    > He he... Co Ty wiesz o życiu? :-)
    > Wystarczy że tylko jedno ma prawo jazdy :-)
    > PP. Z Ciekawości. Ile po ślubie? Ile potomków? (U mnie 13, 1) :-)
    Zasadniczo zgodzę się z Andrzejem. Dzieci nie trzeba zabierać do
    sklepów, zwłaszcza gdy nie zamierza się ich tam (jak zresztą w każdym
    innym miejscu) pilnować. Zakupy naprawdę można robić oddzielnie.
    PS: Proponuję nie licytować się liczbami, bo nie masz się za bardzo czym
    chwalić :->

    Maciek

  • 34. Data: 2013-07-18 23:29:14
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-07-18 21:51, witek pisze:
    > Nie da sie.
    > Chocbys przy tym dziecku stal 24 godziny na dobe i tak nie przewidzisz
    > tego co moze ci maly brzdac wywinac.
    Zaczynasz wchodzić chyba w fazę, że "nic się nie da przewidzieć", bo w
    każdej chwili może pier* meteoryt tunguski, a tego przecież nie
    przewidzisz. Dzieci są przewidywalne. Zwłaszcza te dzieci, które się zna.

    Maciek

  • 35. Data: 2013-07-18 23:33:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 23:26, z pisze:

    > Ty na prawdę nie masz pojęcia o życiu.

    Ależ mam. Dlatego jak się opiekuję dzieckiem, to się tym dzieckiem
    opiekuję - czyli UWAŻAM na to dziecko.

    > Weź się przyznaj. Teoretykiem jesteś? :-)

    Ty masz najwyraźniej podejście "e, co tam... najwyżej zrobię nowe albo
    kogoś pozwę...".

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 36. Data: 2013-07-18 23:33:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 23:24, Andrzej Lawa pisze:
    > Po zastanowieniu: idiotyczny argument. 50 lat temu może i miałby sens,
    > ale w dzisiejszych czasach ktoś kto nie ma prawa jazdy (lub nie potrafi
    > go zdobyć kiedy pojawi się potrzeba) jest niezaradnym życiowo gamoniem.

    Zdobycie prawa jazdy może nie być problemem. Można mieć uraz, bać się,
    wyręczać się drugą kochającą połową... :-)
    Co Ty wiesz o życiu?

    > Lepsze pytanie będzie: iloma dziećmi się w życiu opiekowałeś i jakie
    > miałeś w toku tej opieki straty? Bo ja kilkunastoma i zero strat.

    Kłamiesz :-)

    Ale
    > jak ja pilnuję dziecka to pilnuję dziecka, a nie plotkuję przez telefon
    > czy dyskutuję z drugim opiekunem, który proszek do prania lepszy i
    > dlaczego.

    Moje dziecko złamało w tym roku rękę. Po prostu się potknęło.
    To w temacie strat. ODPUKAĆ. Co Ty wiesz o życiu?

  • 37. Data: 2013-07-18 23:36:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 23:33, Andrzej Lawa pisze:
    > Ty masz najwyraźniej podejście "e, co tam... najwyżej zrobię nowe albo
    > kogoś pozwę...".

    Co Ty bredzisz?
    Napisz. Chyba się nie wstydzisz swojej rodziny? :-)

    PS. Albo dobra. To może być trudne. W sumie do waginosceptyków nic nie
    mam :-)

  • 38. Data: 2013-07-18 23:39:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 23:33, z pisze:

    > Zdobycie prawa jazdy może nie być problemem. Można mieć uraz, bać się,
    > wyręczać się drugą kochającą połową... :-)

    Jak się wyręcza, to niech zostanie z dzieckiem i pilnuje. Wyręczający
    może iść na całość i zrobić te zakupy. A może zbyt tępy?

    > Co Ty wiesz o życiu?

    Najwyraźniej dużo więcej niż ty.

    > Kłamiesz :-)

    Wal się.

    > Moje dziecko złamało w tym roku rękę. Po prostu się potknęło.
    > To w temacie strat. ODPUKAĆ. Co Ty wiesz o życiu?

    Dziecko? Złamało rękę po potknięciu?

    Mało prawdopodobne. Dzieci mają elastyczne kości oraz są dużo lżejsze,
    więc głupie potknięcie nie powinno doprowadzić do złamania.

    Coś zatajasz. Już prędzej bym uwierzył, że dzieciak "potknął się na
    schodach" jak w dowcipach o milicjantach...

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 39. Data: 2013-07-18 23:43:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 23:26, Maciek pisze:
    Zakupy naprawdę można robić oddzielnie.

    Czasem nie ma wyjścia.

    Wież mi. Wiem co znaczy 3 sek. braku kontaktu wzrokowego z podopiecznym
    a zakupy (jak to facet) ograniczam do minimum ;-)

    > PS: Proponuję nie licytować się liczbami, bo nie masz się za bardzo czym
    > chwalić :->

    Oj bo się teoretyk jeden znalazł co pozjadał wszystkie rozumy i będzie
    tu pouczał wszystkich dookoła ;-)

  • 40. Data: 2013-07-18 23:45:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 23:36, z pisze:

    > PS. Albo dobra. To może być trudne. W sumie do waginosceptyków nic nie
    > mam :-)

    Drogi idioto, bo łagodniej ciebie nazwać nie można, dzieci własnych nie
    mam, ale dziećmi zdarzało mi się i zdarza opiekować. I w odróżnieniu od
    ciebie wiem jak się do tego brać tak by nie kończyło się to złamaniem
    jak u ciebie po tym rzekomym "potknięciu".

    Jak widać na twoim przykładzie spłodzenie dziecka nie stanowi
    skutecznego egzaminu kompetencji w zakresie opieki nad dziećmi.

    Nie wiem, co ma do opieki nad dziećmi posiadanie małżonki, ale jeśli
    musisz wiedzieć zdarzało miałem żonę... niejedną... niekoniecznie swoją ;->

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!