    From: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nigdy Wam tego nie zapomnę?
    Date: 2 Sep 2005 17:23:00 +0200

    > Użytkownik "Marek Radwański" <l...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:df9c64$a31$1@inews.gazeta.pl...

    > Już więcej nie będę. Myślałem, że faktycznie szuka rady, jak wyjść z
    > tego z honorem :-)

    Sytuacja beznadziejna; a Wy atakujecie wroga całymi watachami. Koledzy! Nigdy
    Wam tego nie zapomnę! Nawet jak będę chudł w oczach tak jak pęczak biedaczysko,
    to i tak zarzekać się będę, że Was nie znam; Jolki też. Wszystko przyjmę na
    klatę. Koledzy, przyjaciele, sędziowie i prokuratorzy! Warto było! Warto, dla
    tych chwil, których już wkrótce nie będzie. Nie wiem co będzie w październiku
    2005r. ale chyba wszystko się rypnie cholera. Przecież jak mi postawią zarzut
    czerpania korzyści majątkowych z prowadzonych spraw, to kryminał murowany.
    Kur... zostawicie mnie samego? Przecież wiecie, że nie będę sypać. Ja mogę co
    najwyżej śpiewać, tak jak taki jeden ptaszek czajka czy jakoś tak. Koledzy, nie
    wiem co będzie.