  • 1. Data: 2003-07-15 20:47:40
    Temat: niezaplacony rachunek za telefon
    Od: "WS" <e...@p...wp.pl>

    nie zaplacilem faktury za telefon komorkowy (tak wyszlo), jak dlugo moga
    dochodzic wierzytelnosci, minelo juz dwa lata.
    faktura wystawiona byla na spolke cywilna, ktora juz nie istnieje.

    prosze o pomoc, poniewaz byly wspolnikk wystawil mnie do wiatru

  • 2. Data: 2003-07-16 18:50:36
    Temat: Re: niezaplacony rachunek za telefon
    Od: Kuba <j...@y...com>

    WS wrote:
    > nie zaplacilem faktury za telefon komorkowy (tak wyszlo), jak dlugo moga
    > dochodzic wierzytelnosci, minelo juz dwa lata.

    I dziwić się że rozmowy takie drogie.....

    K.

  • 3. Data: 2003-07-25 18:21:43
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    WS wrote:

> [...]
    > faktura wystawiona byla na spolke cywilna, ktora juz nie istnieje.
    >
    > prosze o pomoc, poniewaz byly wspolnikk wystawil mnie do wiatru

    Jest duża szansa, że tuż przed upływem 3 letniego terminu dostaniesz
    wezwanie do zapłaty tego co nie zapłaciłeś, z odsetkami i kosztami
    "windykacji" we własnym interesie radzę się skontaktować z operatorem i
    dowiedzieć się jaki jest statuss płatności.

    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)