eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieudana aktywacja numeru GSM › nieudana aktywacja numeru GSM
  • Data: 2008-01-30 11:21:46
    Temat: nieudana aktywacja numeru GSM
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam

    w sklepie internetowym jednego z naszych operatorów, kupiłem telefon
    za 1.22zł, i zobowiazałem sie do płacenia abonamentu przez 2 lata.
    Komplikacje wynikają z faktu, ze telefon dostarczył kurier, a ja musze
    dokonac aktywacji owego numeru przez internet. Za telefon zapłaciłem
    1.22zł, odbiór przesyłki pokwitowałem i próbuje aktywowac sam numer. Tu
    niestety jest problem, i wiem ze nie tylko ja mam z tym kłopot. System
    jest niedopracowany.

    Do dnia dzisiejszego nie podpisałęm zadnej umowy ani nigdzie nie
    znalazłem informacji ze po otrzymaniu przesyłki zobowiazany jestem w
    terminie XX dni do dokonania aktywacji. Juz na tym etapie, zastanawiam
    sie czy nie poczekac jkies 100 lat z aktywacja.

    Co wiecej, poszedłlbym do jakiegos rzeczoznawcy, lub nawet notariusza, i
    w jego obecności wykazał ze aktywacji sie nieda zrobic. CZyu w takim
    razie moge odstąpic od umowy, lub odwlekac ja jak powyzej, uzasadniajac
    ze z mojej strony wypełniłem wszystkei zobowiazania? Oczywiscie
    teleefonu niechce oddac, bo zapłaciłem za niego tyle ile chcieli.

    Wiem również ze moge pisac prosby o pomoc. JEdnak poprostu niechce. Moim
    zdaniem numer miał działac, najpóźniej w dniu dostarczenia( mają mój
    podpis na odbiorze paczki) Utrudnianie aktywacji przez operatora, jest
    takim samym przejawem niecheci do załatwienia sprawy, jak moja niechec
    do uaktywnienia karty inną drogą...

    Pozdrawiam
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1