  • 1. Data: 2005-03-12 11:01:40
    Temat: nieodebrana przesyłka
    Od: "janusz " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, klient / agencja reklamy / zamówił materiały reklamowe, wcześniej
    korespondencja w celu ustalenia szczegółów była telefoniczna i mailowa /
    projekty /, wysłałem przesyłkę za pobraniem / tak się umówiliśmy /, ale
    firma jej nie odebrała...Na liście przewozowym mam pieczątkę tej firmy z
    podpisem właściciela z adnotacją - "brak gotówki"...Paczka do mnie wróciła,
    musiałem jeszcze dopłacić za nią :(
    Czy można odzyskać jakoś te pieniądze? Kwota nie jest duża - 960 zł, ale nie
    mam żadnej podpisanej umowy...poza korespondencją mailową z plikami
    projektu. Wcześniej za paczkę zapłacili, drugiej już nie odebrali...Na
    telefony nie odpowiadają, pisałem maila do zamawiającego te materiały w
    nadziei, żę chociaż za materiał mi zwrócą, ale dostałem odpowiedż, że ta
    agencja wzięła od zamawiającego zaliczkę na to zlecenie...
    Jak postąpić ? doradżcie coś...