  • 1. Data: 2003-05-25 07:21:02
    Temat: nie stawiłem się w sądzie pracy
    Od: "maro" <m...@t...pl>

    Witam. Proszę Was tylko się nie śmiejcie. Jednej firmie założyłem 22 lata
    temu sprawę w sądzie pracy. Już 2 rozprawy były. Tewraz miałem 19 maja.
    Powstał tylko problem. Pochrzaniło mi się troszkę, że to ma być 29 maja.
    Spojżałem do notatek dopiero 20 go... Co teraz zrobić?

    PS.
    Tak to jest, jeśli w Państwie prawa czeka się na sprawę 8 miesięcy....

    Maro.

  • 2. Data: 2003-05-25 07:31:42
    Temat: Re: nie stawiłem się w sądzie pracy
    Od: "maro" <m...@t...pl>

    > Jednej firmie założyłem 22 lata
    > temu sprawę w sądzie pracy. Już 2 rozprawy były.
    Qrcze, ale się walnąłem :) Musaił bym założyć sprawę jako 3 latek :).
    Oczywiście 2 lata temu ...

  • 3. Data: 2003-05-25 09:46:00
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    > Qrcze, ale się walnąłem :) Musaił bym założyć sprawę jako 3 latek :).
    > Oczywiście 2 lata temu ...

    Moze najpierw sie wyspij, odpocznij trochę, sprawiasz wrazenie troche
    rozkojarzonego :)

    Sebasto