  • 1. Data: 2005-04-04 12:28:22
    Temat: nie odebrała rachunku
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    przyniosłem osobiście rachunek za dzieło (umowa o dzieło) P. Prezes
    powiedziała, że nie odbierze, nie chciała też napisać oświadczenia, że
    odmawia przyjęcia rachunku. Powiedziała, że mam wysłać pocztą i że nie ma
    dla mnie czasu a takimi spawami zajmuje się jej prawnik.
    co zrobić?

  • 2. Data: 2005-04-04 12:43:35
    Temat: Re: nie odebrała rachunku
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "kuba D." <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odmawia przyjęcia rachunku. Powiedziała, że mam wysłać pocztą i że nie ma
    > dla mnie czasu a takimi spawami zajmuje się jej prawnik.

    Wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    vertret

  • 3. Data: 2005-04-04 13:03:52
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    Użytkownik "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kuba D." <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    ale czy można narzucić sposób dostarczenia rachunku?

  • 4. Data: 2005-04-04 15:12:12
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Tak wyslanie listu poleconego uwaza sie za doreczony., A jak juz bedziesz
    mial potwierdzenie odbioru to juz masz 1000% pewności

  • 5. Data: 2005-04-04 15:50:33
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    > ale czy można narzucić sposób dostarczenia rachunku?

    Można, bo mamy wolność zawierania umów i jeżeli ci nie odpowiada taki klient
    to go po prostu olej, albo napiszcie w umowie w jaki sposób bedzie dostawał
    rachunki.

    vertret

  • 6. Data: 2005-04-04 18:15:41
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

> [...]
    klient
    > to go po prostu olej, albo napiszcie w umowie w jaki sposób bedzie

    a jak mam nagraną rozmowe w której prezes odmawia przyjęcia rachunku?

  • 7. Data: 2005-04-04 19:12:34
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "kuba D." <k...@p...pl> napisał w wiadomości news:d2s0f0$e83

    > a jak mam nagraną rozmowe w której prezes odmawia przyjęcia rachunku?

    To gratulacje, ale jak nie masz na znaczek to współczuję.

    vertret

  • 8. Data: 2005-04-05 11:37:22
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > a jak mam nagraną rozmowe w której prezes odmawia przyjęcia rachunku?
    Dokładnie, po co ci to było nagrywać? Wyslij to poleconym i sprawe masz
    pewna tak samo jak bys zlozyl rachunek w sekretariacie firmy