    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nie oddanie trzech stow
    Date: Thu, 19 May 2011 19:32:17 +0000 (UTC)

    jakis czas temu opisywalem swoje przygody z koszmarna
    wlascicielka stancji u ktorej mieszkanie przypominalo
    koszmar (na takie cos nie bylem zaprawde gotowy po prostu
    'zaskoczylo' mnie cos takiego) i ktora na koniec przy mojej wczesniejszej
    wyprowadzce napisala napisala mi papier ze jest mi winna 300 z
    i ze odda do 1 maja. Po czym pol godziny pozniej zaczela twierdzic
    ze nie pamieta ze jest mi cos winna i nawet mowic ze to ja chce ja oszukac
    (jest to tak kompletnie rabniete babsko ze mz generuje
    nowe rodzaje nieszczescia w kosmosie)
    Mam papier na ktorym wyraznie napisane ze jest mi te 300 z winna,
    napisala, podpisala i wpisala nawet numer serii dowodu - choc
    papier nie jest specjalnie formalny po prostu jest napisane ze
    jest mi winna 300 z i oddado 1 maja;
    Okolo 1 maja dzwonilem i powiedziala ze wyslepoczta
    Tydzien pozniej powiedziala ze wyslala poczta no i
    czekam i czekam i nic nie przyszlo, telefon zamilkl.
    Jestem tak koszmarnie wsciekly na to babsko ze chyba wolalbym
    nie puscic jej tego plazem - bo mz na takie rzeczy nie mozna
    sie godzic, nie wiadomo zreszta czy jestem pierwszym tak wciagnietym
    w pulapke i oszukanym. Co powinienem zrobic - wyslac jakie pismo
    do sadu jesli bym chcial 'zalozyc sprawe' - kompletnie sie na tym nie
    znam - czy ten sad moze byc w mojej okolicy (odleglej ponad 100 km
    od miejsca stancji)? co wpisac w tym pismie do sadu? zalaczyc ksero
    tego zaswiadczenia o wiszeniu mi kasy? ile by trwala taka sprawa?