  • 11. Data: 2003-04-09 11:58:59
    Temat: Re: nie chca dac urlopu :(((
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > 1.Co mozna zrobic gdy pracodawca odmawia udzielenia urlopu:
    > cytuje " nie bede placil za siedzenie w domu "

    Zgłośdo PIP-u powinni go wziąć za d...
    Prawo do urlopu przepada dopiero po iluś tam latach więc spokojnie nie
    wyrolują Cię tak szybko.

    > 2. co dzieje sie z urlopem gdy umowa o prace konczy sie,
    > wedlug nowych przepisów nie nalezy sie ekwiwalent

    Albo szef posyła Cię na urlop (ma takie prawo) albo płaci ekwiwalent - jego
    decyzja.

    > 3. a co z urlopem z 2002 za niego
    > tez sie nie nalezy ekwiwlent ????

    Moim zdaniem się należy, ale jak się mylę to poprawcie mnie.
    Sam mam podobną sytuację - szef twierdzi, że jestem niezbędny w firmię -
    dobre :-)))
    W każdym razie nie wypisuj wniosku jeśli nie pojdziesz na urlop - mi coś
    takiego zaproponowali - twierdząc, że się póżniej dogadamy, ale nie dałem
    się :-)

    Gerard

  • 12. Data: 2003-04-09 13:12:06
    Temat: Odp: nie chca dac urlopu :(((
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b70v8d$au5$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > Popierwsze "klient" ma miec "plan urlopow".

    czy napewno? ponizej 20 zatrudnionych np.?

    Sandra

  • 13. Data: 2003-04-09 17:19:40
    Od: "gonia" <g...@i...pl>

    Jak to nie należy się ekwiwalent?????
    Tylko wtedy jeśli zawarta jest kolejan umowa z tym samym pracodawcą a strony
    postanowią że wykorzysta urlop w naturze.
    Jesli nei normalnie buli...

  • 14. Data: 2003-04-10 09:10:06
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    grup
    > dyskusyjnych napisał:b70v8d$au5$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > czy napewno? ponizej 20 zatrudnionych np.?

    Jak zwykle masz racje....

    Boguslaw