  • 11. Data: 2007-12-18 17:37:19
    Temat: Re: neka mnie administrator bydynku
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > prosze o pomoc, ostatnio te pisma dostaje co 2 tygodnie !!! mam juz tego
    > dosyc !!

    Zbliża się koniec roku, wypada wysłać notę o potwierdzenie zgodności sald
    :).

  • 12. Data: 2007-12-18 17:46:11
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > na drugim mieszkaniu jest nadplata

    Czyli są idiotami do kwadratu.
    Nie masz innego wyjścia jak czekać na ich kroki prawne i zrobić takie same.

    --
    andrzej

  • 13. Data: 2007-12-18 21:59:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fk8n7t$c1j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Bo o ile wiem to on ma płacić i wywiązuje się z tego a problemem
    > administratora jest zorganizowanie sobie reszty. On oczywiście łaskawie
    > może płacicć na dwa konta (gdy są óżne) ale nie musi. Zastrzeżenie (No
    > chyba że ma tak napisane w umowie i podane są tam te dwa konta)

    Jak w umowie tych dwóch kont nie ma, to w ogóle nie mamy o czym pisać. Bo
    skąd by płacący wiedział, ze ma płacić na dwa?

  • 14. Data: 2007-12-18 22:03:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości
    > Nieprawda. Możesz wpłacić na dowolny rachunek - liczy się saldo z danym
    > podmiotem a nie faktura czy rachunek. Wpłacając bez podania tytułu
    > należności ryzykuje się tylko tym, że przy niezerowym saldzie wierżyciel
    > sam wybierze spłacaną pozycję co może być dla nas niekorzystne odsetkowo.

    W mojej ocenie Twoja wypowiedź pozostaje w rażącej sprzeczności z treścią
    art. 451 kc. Wszak wpłacając na określone konto przyporządkowane
    określonemu mieszkaniu jest właśnie wskazaniem, który dług chcemy
    zaspokoić.

  • 15. Data: 2007-12-18 23:04:44
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > niestety, to co wyzej juz robilem i nie dziala

    Ja mam dwa lokale bo mi garaż traktują jako odrębny lokal - i w tytule
    przelewu wpisuje wołami że to czynsz za jeden i drugi lokal

    zbyszek