    From: "Michał" <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nazwa firmy, a nazwa "handlowa"?
    Date: Sat, 7 Aug 2010 12:00:06 +0200

    Witam,
    może ktoś mógłby wypowiedzieć się w temacie - w skrócie jest tak:
    jest firma, która nazywa się np. zakład usług porządkowych mietek kowalski.
    Chciałbym prowadzić działalność związaną z np. szkoleniem chomików:)
    Czy mogę w sieci zrobić stronę która będzie mnie reklamowała jako szkoła dla
    chomików mietek kowalski? Czy muszę pisać, że firma która się tym zajmuje
    nazywa się zakład usług porządkowych? mam rozszerzoną działalność na te
    chomiki itp, chodzi o to, żeby nazwa szkoły nie kojarzyła się z usługami
    porządkowymi.

    Inna sprawa - jestem instruktorem w zakresie szkolenia tych chomików -
    chciałbym też umieścić na stronie stowarzyszenia w którym wyrobiłem
    dokumenty, właśnie jako szkola chomików mietek kowalski?

    Pozdrawiam
    Michał