-
1. Data: 2003-12-04 08:10:04
Temat: naprawa gwarancyjna
Od: "Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>
Witam,
mam problem i nie wiem jak go rozwiązaać.
Trzy tygodnie temu odesłałem urzadzenie elektroniczne do naprawy (do
producenta od którego go nabyłem 9 miesiacy temu )
Z tego co zdążyłem się z orientować panowie z serwisu nie mogą sobie z tym
problemem poradzić.Nie mają nowego urządzenia na podmiane i każą mi
czekać.Jak długo mam jeszcze czekać? Właściciel twierdzi że zwrot gotówki mi
się nie należy. Co mam w tym wypadku zrobić?
Pozdrawiam
Robert
-
2. Data: 2003-12-04 08:23:57
Temat: Re: naprawa gwarancyjna
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <bqmpqm$1qd0$1@news2.ipartners.pl>, Robert Kurkiewicz wrote:
> mam problem i nie wiem jak go rozwiązaać.
> Trzy tygodnie temu odesłałem urzadzenie elektroniczne do naprawy (do
> producenta od którego go nabyłem 9 miesiacy temu )
> Z tego co zdążyłem się z orientować panowie z serwisu nie mogą sobie z tym
> problemem poradzić.Nie mają nowego urządzenia na podmiane i każą mi
> czekać.Jak długo mam jeszcze czekać? Właściciel twierdzi że zwrot gotówki mi
> się nie należy. Co mam w tym wypadku zrobić?
Obowiązuje Cie to co masz napisane w gwarancji, czyli takie jak tam
ustalono terminy.
--
Marcin
-
3. Data: 2003-12-04 08:57:09
Temat: Re: naprawa gwarancyjna
Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>
no to zorbiłeś bład że nie masz gwarancji - sprzedawca/serwis nie ma prawa żabrać ci
gwarancji a jesli zabiera to wystawia dokument na to twoja sytuacja jest naprawde
dziwna.
-
4. Data: 2003-12-04 08:58:30
Temat: Re: naprawa gwarancyjna
Od: "Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
news:th73a1-8ip.ln1@ziutka.router...
> Obowiązuje Cie to co masz napisane w gwarancji, czyli takie jak tam
ustalono terminy.
tak tylko że gwarancja została wysłana z urządzeniem i nic teraz nie mam.
Pozdrawiam
Robert
-
5. Data: 2003-12-04 09:13:05
Temat: Re: naprawa gwarancyjna
Od: "Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>
Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał w wiadomości
news:bqmssa$1cm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> no to zorbiłeś bład że nie masz gwarancji - sprzedawca/serwis nie ma prawa
żabrać ci
> gwarancji a jesli zabiera to wystawia dokument na to twoja sytuacja jest
naprawde dziwna.
Urządzenie zostało zakupione w Gdańsku (telefonicznie) i wysłane do nas
pocztą.
Wysłaliśmy gwarancję aby wpisali co było naprawione i o jaki okres przedłożą
nam gwarancję.Taka chyba jest procedura.
Pozdrawiam
Robert
-
6. Data: 2003-12-04 09:31:58
Temat: Re: naprawa gwarancyjna
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <bqmslh$1sd6$1@news2.ipartners.pl>, Robert Kurkiewicz wrote:
>
> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
> news:th73a1-8ip.ln1@ziutka.router...
>> Obowiązuje Cie to co masz napisane w gwarancji, czyli takie jak tam
> ustalono terminy.
> tak tylko że gwarancja została wysłana z urządzeniem i nic teraz nie mam.
No to przykre, ale serio nie ma jak zgadnac co w niej bylo. Popros aby Ci
producent przefaksowal kopie.
--
Marcin