eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonaprawa gwarancyjna › naprawa gwarancyjna
  • Data: 2009-09-08 09:13:02
    Temat: naprawa gwarancyjna
    Od: zoska <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam.
    Sprawa dotyczy sieci sklepow EURO AGD.
    Posiadam aparat, nowy, objety gwarancja. Aparat sie popsul wiec
    oddalem do naprawy (do sklepu EURO AGD). Zgodnie z warunkami gwarancji
    czas naprawy 3 tygodnie. Minely 4 tygodnie aparat jest nadal w
    serwisie. Dzwonie do biura obslugi konsumenta i sie dowiedzialem ze: 3
    tygodnie to ma serwis (kodak) a nie EURO AGD i ze oni nic nie moga
    pomoc. Poniewaz sa wakacje aparat jest potrzebny wiec pytanie jest
    takie: czy skoro sprzedawca wydaje gwarancje ze naprawa w ciagu 3
    tygodni a ja nadal aparatu nie mam w rece moge ich jakos zmusic do
    wymiany sprzetu ? Zgodnie z tym co sie telefonicznie dowiedzialem czas
    oczekiwania to 2 miesiace a nie 3 tygodnie :(
    Dzieki za rade
    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1