  • 11. Data: 2003-10-21 09:12:59
    Temat: Re: naklejka PL a nowa rejestracja
    Od: "Wojtek Jakobczyk" <wojtek@*niespamuj*.gk.sniezka.org>

    Użytkownik "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie"
    <z...@B...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle to wiem, interesuję mnie sens tych przepisów, po co dublować symbol
    > "PL" ?

    Międzynarodowy standard oznaczeń samochodów to naklejka, a nie tablica.
    Tablica to widzimisię UE, które nijak się ma do ogólnoświatowych standardów
    oznaczania aut.

    --
    Wojtek

  • 12. Data: 2003-10-21 10:37:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2003, Paweł Meller wrote:
    [...]
    >+ > Wniosek: karta nie jest potrzebna do łapania ryb
    >+
    >+ Znowu...? Bozsze...

    Coś złego widzisz w sprowadzaniu do absurdu czy przeszkadza
    ci że akurat Leszek to napisał ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-10-21 11:46:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Coś złego widzisz w sprowadzaniu do absurdu

    Może nie zrozumiał??

    >czy przeszkadza ci że akurat Leszek to napisał ?

    Ja wiem.Jestem jego idolem;)

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2003-10-21 11:49:17
    Od: "Paweł Meller" <N...@n...com>

    > Ja wiem.Jestem jego idolem;)

    Zebys wiedzial;) Ze swieczka takich szukac ;)

    P.

  • 15. Data: 2003-10-21 12:43:01
    Od: "e-Shrek" <e...@K...wp.pl>

    "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl> wrote
    in news:bn2r90$730$1@news.onet.pl:

    > Mam samochód z nową białą rejestracją z polską flagą i symbolem PL,
    > dlaczego więc muszę jeszcze nakleić sobie znaczek PL na samochód jeżeli
    > chce wyjechać za granicę?

    RTFF!!!!!

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 16. Data: 2003-10-21 14:00:24
    Od: "Siemion " <s...@N...gazeta.pl>

    Wojtek Jakobczyk <wojtek@*niespamuj*.gk.sniezka.org> napisał(a):

    > Bo takie są przepisy.

    a konkretnie?
    proszę o podanie źródła - jeśli Kolega się orientuje....

  • 17. Data: 2003-10-21 14:02:36
    Od: "Siemion " <s...@N...gazeta.pl>

    Wojtek Jakobczyk <wojtek@*niespamuj*.gk.sniezka.org> napisał(a):

    > To, że byłeś, nie znaczy że można nie mieć. Sprawdź sobie PoRD.

    jakoś nic na ten temat nie znalazłem w Prawie o Ruchu Drogowym :/
    btw: jakieś konkretne namiary na źródło ?

  • 18. Data: 2003-10-21 14:13:46
    Od: poreba <d...@p...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> popełnił 21 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:Pine.WNT.4.58.0310211236580.-35026031@k6-
    2.portezjan.zabrze.pl:

    > Coś złego widzisz w sprowadzaniu do absurdu czy przeszkadza
    > ci że akurat Leszek to napisał ?
    Ba! jak tak dalej pójdzie to takie odpowiedzi będą się pojawiać
    jak napisze, że 2x2=4 ;)
    Hm, ale mogą być z zupenie innego powodu...
    Nigdy nie wiadomo co komu z czym się kojarzy...

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2003-10-21 15:16:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sprawę normuje ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 22 lipca 2002
    r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.

    § 33. 1. Na pojeździe zarejestrowanym w Rzeczypospolitej Polskiej, który
    ma być używany w ruchu międzynarodowym, umieszcza się z tyłu na nadwoziu
    pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 2, znak z literami "PL".
    2. Znak z literami "PL" może być umieszczony na tylnej szybie samochodu w
    prawym dolnym rogu, pod warunkiem że będzie zapewniona wystarczająca
    widoczność znaku i czytelność liter.

    A to, że komuś udało się wyjechać bez nalepki, to inna sprawa. W sumie nie
    wiem, jakie maja unormowania w tej sprawie na przykład Niemcy. No i nie
    znalazłem żadnego unormowania, które by mówiło, co zrobić z samochodem
    obcokrajowca na terenie Polski, który stosownej nalepki nie ma.

  • 20. Data: 2003-10-21 17:32:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Siemion " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jakoś nic na ten temat nie znalazłem w Prawie o Ruchu Drogowym :/
    > btw: jakieś konkretne namiary na źródło ?

    Bo trzeba umieć szukać.

    Art. 59. 1. Pojazd zarejestrowany w Rzeczypospolitej Polskiej, który ma być
    używany w ruchu międzynarodowym, powinien być oznaczony znakiem z literami
    "PL".

    2. Pojazd zarejestrowany za granicą uczestniczący w ruchu na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej powinien być oznaczony znakiem określającym
    państwo, w którym jest zarejestrowany.

    Widzisz jakie to łatwe? Do występu na naszej arenie trzeba się przygotować.

    Pozdr

    Leszek