  • 71. Data: 2006-08-15 13:40:38
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > Jak to?! Możesz podać podstawę prawną dla tego zakazu?

    Ryzyko zniszczenia towaru.

  • 72. Data: 2006-08-15 14:44:08
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jesteś mocno ograniczony, jeśli widzisz tylko te dwie skrajne możliwości.

    Jesli ktos zaczyna sie bawic w psychoanalityka na odległość, to pora
    zakonczyc z nim dyskusje :/

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 73. Data: 2006-08-15 14:59:31
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Ryzyko zniszczenia towaru.

    Pytałem o podstawę prawną, nie o zdroworozsądkowe uzasadnienie.
    W hipermarketach zabraniają wchodzenia z plecakami z powodu ryzyka
    kradzieży. I co? Wielki krzyk, że to nielegalne. To czemu w przypadku
    lodów miałoby to być legalne?

  • 74. Data: 2006-08-15 15:21:17
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:ebsnhg$p8j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To czemu w przypadku
    > lodów miałoby to być legalne?

    to sie nazywarelatywizm :)
    jedno pasuje - wiec jest ok, inne nie - wiec jest be :)

    zasady te same, oceny rozne

  • 75. Data: 2006-08-15 15:26:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > Pytałem o podstawę prawną, nie o zdroworozsądkowe uzasadnienie.

    Ta sama, która zabrania ci wydzierać kartki czy mazać po marginesach
    książek, które nie są twoją własnością.

    > W hipermarketach zabraniają wchodzenia z plecakami z powodu ryzyka
    > kradzieży. I co? Wielki krzyk, że to nielegalne. To czemu w przypadku
    > lodów miałoby to być legalne?

    Bo w przypadku plecaków to urojenia chcących koniecznie coś zrobić
    ochroniarzy, a w przypadku lodów spożywanych nad książkami - realne
    zagrożenie.

  • 76. Data: 2006-08-15 15:28:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemyslaw Osmanski wrote:
    [ciach]

    > Jesli ktos zaczyna sie bawic w psychoanalityka na odległość, to pora
    > zakonczyc z nim dyskusje :/

    Trudno dyskutować z osobnikiem, dla którego istnieje albo tylko skrajny
    komunizm, albo najbardziej rozpasana forma sarmackiej prywaty.

    I nic pomiędzy - jak np. poszanowanie jednocześnie własności prywatnej
    jak i obowiązującego prawa.

  • 77. Data: 2006-08-15 15:31:17
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:mav8r3-58c.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Szeleszczące raczej. Owszem. Zwłaszcza to "jedzenie" sprzedawane w
    > kinach i którego personel nigdy czepiać się nie będzie (bo trzeba być

    ciekawe jak moze szelescic kartonowe pudelko?
    bo przewaznie w pudelkach sprzedawane jest jedzenie w multipleksach

    > naiwnym żeby sądzić, że im chodzi o porządek... im chodzi tylko i
    > wyłącznie o kasę).

    a co to instytucja harytatywna???
    po to ktos wsadza niewaska kase w takie multipleksy aby wyciagac z nich
    kase, nie widze w tym nic dziwnego

  • 78. Data: 2006-08-15 17:04:59
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Ta sama, która zabrania ci wydzierać kartki czy mazać po marginesach
    > książek, które nie są twoją własnością.

    A po co miałbym wydzierac kartki? Zresztą trudno to zrobić gdy jedna ręka
    zajęta trzymaniem loda :)
    A może spotkałeś się z tym, żeby przy wejściu do księgarni sprawdzali
    czystość rąk? Bo może przed chwilą jadłeś lody i masz lepkie palce.

    > Bo w przypadku plecaków to urojenia chcących koniecznie coś zrobić
    > ochroniarzy, a w przypadku lodów spożywanych nad książkami - realne
    > zagrożenie.

    Plecaki to realne zagrożenie. Ochroniarze z doświadczenia wiedzą, że tak
    właśnie dokonano wielu kradzieży.

    Nadal czekam na podstawę prawną zakazu wstępu do księgarni z lodami.

  • 79. Data: 2006-08-15 20:29:17
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > komunizm, albo najbardziej rozpasana forma sarmackiej prywaty.
    >

    > I nic pomiędzy - jak np. poszanowanie jednocześnie własności prywatnej

    O wielki, rozszyfrowales mnie...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    PS. Tak celem przypomnienia, to TY zaczales ze skrajnosciami a nie ja.

    I na tym prawdziwy EOT jak dla mnie...

  • 80. Data: 2006-08-16 04:19:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek wrote:

    > A po co miałbym wydzierac kartki?

    A skąd ja mogę wiedziesz - to ty chcesz żreć loda nad książką.

    > Zresztą trudno to zrobić gdy jedna ręka
    > zajęta trzymaniem loda :)
    > A może spotkałeś się z tym, żeby przy wejściu do księgarni sprawdzali
    > czystość rąk? Bo może przed chwilą jadłeś lody i masz lepkie palce.

    Ja na pewno nie. Na szczęście takie brudasy, jak ty, rzadko zaglądają do
    księgarni, więc jeszcze nikomu nie wpadło do głowy kontrolować dłonie...

    > Plecaki to realne zagrożenie. Ochroniarze z doświadczenia wiedzą, że tak
    > właśnie dokonano wielu kradzieży.

    ROTFL

    Weź mnie nie rozweselaj...

    Jak sobie wyobrażasz skryte umieszczenie "fantów" w plecaku, który jak
    sama nazwa wskazuje znajduje się NA PLECACH?!

    Żeby coś tam zapakować, trzeba plecak najpierw zdjąć, a potem znowu
    założyć. Stokroć lepsze są damskie torby "na ramię" - których jakoś nikt
    się nie czepia.

    Zresztą po to są kamery i znaczniki z wykrywaczami, żeby sobie nie
    zawracać głowy plecakami. To zwykła szykana żeby sprawiać wrażenie, że
    coś się robi.

    > Nadal czekam na podstawę prawną zakazu wstępu do księgarni z lodami.

    Nie zakaz wstępu z lodami, tylko ogólny zakaz niszczenia cudzego mienia.

    Informacja o lodach to tylko informacja, co właściciel uważa zagrożenie
    dla mienia. Podobnie jak np. w fabryce fajerwerków nie pozwolą ci
    chodzić z otwartym ogniem.