  • 41. Data: 2005-12-30 18:20:14
    Temat: Re: molestowanie w sądzie
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Historia ciągnie się od półtorej roku. Natarczywość napalonego faceta
    > wzrasta.
    > Poza tym bardzo dobrze ją znam.

    cos zmyslasz.. aplikant bywa w danym wydziale maksymalnie 3-4 miesiace i
    pozniej zmienia wydzial
    nie powiesz mi ,ze sedzia taki napalony ,ze biega za aplikantka do innych
    wydziałow

    > Np. w sobotę o godzinie 15:00 - to dobry przykład
    > On wie, że ona po coś musi przyjechać do pracy i też się tam zjawia.

    w sobote o 15.00 ????
    jak wchodzi do pokoju, od kogo otrzymuje klucze, upowazniona jest do
    otrzymywania kluczy ??? no to zakladam ,ze zapisuje sie na liscie skoro w
    sobote jest w sadzie

    btw: w zyciu nie widzialem aplikanta w sobote w sadzie a sedziego to juz
    nigdy

    uwierzylem w ta hisorie ale juz przestalem
    za duzo tutaj niescislosci

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 42. Data: 2005-12-30 18:23:13
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Proszę o radę kogoś, kto pracuje w sądzie, albo orientuje się w
    > organizacji tej instytucji.
    > Otóż moją przyjaciółkę, która pracuje jako aplikant molestuje sędzia.
    > Kiedy ona zostaje
    > pracować po godzinach, dobiera się do niej nie tylko proponując seks w
    > hotelu, ale
    > również obmacując, przytulając, albo proponując seks oralny w jego
    > gabinecie.

    czy sedzia piastuje jakieś stanowisko w danym sadzie/wydziale ???

  • 43. Data: 2005-12-30 19:18:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > uwierzylem w ta hisorie ale juz przestalem
    > za duzo tutaj niescislosci

    Może to tylko niespełnione fantazje erotyczne;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 44. Data: 2005-12-30 19:38:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Magda299" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dp2rmp$41o$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Racja, nieprawnicy rozumują inaczej

    rozsadni ludzie tez.

  • 45. Data: 2005-12-30 19:40:08
    Temat: Re: [OT] Re: molestowanie w sądzie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No tak, tylko, że wszystkie te sposoby wiążą się z nagłośnieniem sprawy. A
    > to złamie dziewczynie karierę.

    no to o co chodzi? Myslisz ze policja nie sprzeda gazetom?

  • 46. Data: 2005-12-30 19:41:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
    > Zgoda, to jest wyjście. Ale wtedy komputer w sekretariacie jest zajęty,

    to niech wezmei na raty do domu

  • 47. Data: 2005-12-30 21:26:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lookasik napisał(a):
    > cos zmyslasz.. aplikant bywa w danym wydziale maksymalnie 3-4 miesiace i
    > pozniej zmienia wydzial

    6 miesięcy

    KG

  • 48. Data: 2005-12-30 21:31:25
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Niestety akt z Sądu nie wolno wynosić, jest to przestępstwo.
    W tej sytuacji pozostaje jej powiadomienie przełożonych i prośba o
    przeniesienie do innego wydziału, najlepiej mieszczącego się w innym
    budynku.

    Aga

  • 49. Data: 2005-12-30 21:47:33
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > 6 miesięcy

    gdzie tak jest ?? w katowicach max 4 miesiace

    pozdrawiam
    łukasz

  • 50. Data: 2005-12-30 23:12:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lookasik napisał(a):

    > gdzie tak jest ?? w katowicach max 4 miesiace

    Tak było w dawnych czasach. Teraz pod wydłużeniu aplikacji są wydziały w
    których sie jest 6 miesięcy. Chodzi zapewne o małe sądy, gdzie nie ma
    podziału wydziałów cywilnych na procesowe i nieprocesowe.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."