  • 11. Data: 2004-10-01 14:33:57
    Temat: Re: molestowanie
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R. napisał/a:
    >A moze owy Pan zaczal teraz niezle zarabiac hmm?
    No tak.:-)))

    >acha, i po 3 latach zauwazyla ze ja molestowal? :))
    Może nie odpowiada to jej chłopakowi, czyli twemu przedpiśccy.:-)

  • 12. Data: 2004-10-01 14:48:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > Podejrzewam, że twój przedpiścca jest chłopakiem owej panny.:-)
    > I gdy ta w końcu mu powiedziała, że choć fizycznie jest dziewicą
    > (zachowana błona), to de facto nią nie jest, bo robiła to i owo z tym
    > 30-latkiem.:-)
    > I chłopak swoją wściekłość na nią chce wyładować na tym facecie.:-)

    Mam dokładnie te same podejrzenia - szczylek szaleje ze wstecznej
    zazdrości, a że obecnie tematyka 'molestowania' jest bardzo medialna...

  • 13. Data: 2004-10-01 15:06:24
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    w poscie news:hcqql015hfeerfgqu88rptpov75jkijn43@4ax.com napisal, co
    nastepuje:

    > (zachowana błona), to de facto nią nie jest, bo robiła to i owo z tym
    > 30-latkiem.:-)

    No coz, mlodzi chlopcy tak na ogol reaguja :)
    Pewnie wydaje mu sie, ze zrobil jej wielka krzywde hehe :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 14. Data: 2004-10-01 15:12:31
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik d+ <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> w poscie
    news:cji2uh$cab$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > cyz da sie jakoś udowodnić złe nastepstwa tego czynu.

    Hehe - zle nastepstwa :) - chyba takie, ze zobaczyla jak facet wyglada - i
    jak sie trzeba z TYM obchodzic :)
    No to tylko Radio Maryja - ewentualnie w pierwszej instancji ksiadz
    proboszcz :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2004-10-01 16:17:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "d+" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > w obliczu takiego problemu takie ironiczne odpowiedzi są bardzo nie na
    > miejscu.delikatnie mówiąc.

    Dlaczego?

    Poza tym jaki problem? Twój? Ty byles molestowany?
    I 3 lat braklo na zgloszenie faktu 'molestowania'?

    Nie dziw sie ze zostales wysmiany, bo pewnie szukasz haka na jakiegos gostka
    a nikt ci w tym pomóc nie zamierza.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2004-10-01 16:18:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > No coz, mlodzi chlopcy tak na ogol reaguja :)
    > Pewnie wydaje mu sie, ze zrobil jej wielka krzywde hehe :)

    A tymczasem panienka najprawdopodobniej nabywala doswiadczenia zachowujac
    nietykalnosc. Poniekad bardzo rozsadna postawa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2004-10-01 18:21:04
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    SQLwysyn napisał/a:
    >A tymczasem panienka najprawdopodobniej nabywala doswiadczenia zachowujac
    >nietykalnosc. Poniekad bardzo rozsadna postawa.
    Po francusku takie panienki nazywa się "demivierges".:-)

  • 18. Data: 2004-10-02 18:20:20
    Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>

    SQLwysyn palnął:

> [...]
    >
    > Nie dziw sie ze zostales wysmiany, bo pewnie szukasz haka na jakiegos
    > gostka a nikt ci w tym pomóc nie zamierza.

    widzę, że są jeszcze osoby, które nie rozumieją tragedii tych kobiet i jakim
    przeżyciom są poddawane - juz to widzę, jak 16-latka z pełną świadomością
    kodeksu prawa idzie po zajsćiu na obdukcję/do adwokata itd...
    przykro mi, że tak głupio do teog podchodzicie. polecam książki od
    psychologii i temat następstw gwałtów i molestowania. potem jestem gotów
    dyskutować.

    --
    d+
    house dj

    http://www.referendum2005.pl/

  • 19. Data: 2004-10-02 18:23:26
    Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl>

    Artur Drzewiecki palnął:
    > No tak.:-)))

    > Może nie odpowiada to jej chłopakowi, czyli twemu przedpiśccy.:-)

    kobieta nikomu tego nie mówiła, to jeydnie chęć wyegzekwowania prawa.
    przez sekundę nikt nei pomyślał o pieniądzach - nawet nikt nie zna jego
    meisjca pobytu i stanu majątkowego!

    ignoranci-jest mi naprawdę przykro, że w obliczu takiej tragedii ktoś
    potrafi mówić o takich rzeczach.

    --
    d+
    house dj

    http://www.referendum2005.pl/

  • 20. Data: 2004-10-02 18:26:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > meisjca pobytu i stanu majątkowego!
    >
    > ignoranci-jest mi naprawdę przykro, że w obliczu takiej tragedii ktoś

    a moze sprecyzuj co jej takiego zrobil co?

    P.