  • Data: 2003-08-29 18:16:02
    Temat: mój pies na działce sąsiada ;)
    Od: "michael" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,
    mam następujący problem: pewien człowiek nabył działkę która kiedyś
    stanowiła całość wraz z moją działką. jest więc ona nieogrodzona. ja mam psa
    który lubi biegać po tamtej działce i trudno mu się dziwić... ale chodzi o
    to że nowy sąsiad najeżdza na mnie i nasyła mi policje właśnie z powodu
    mojego psa, ponieważ on nie chce aby pies biegał po jego działce i się tam
    załatwiał. ja mu na to żeby sobie ogrodził a on z kolei twierdzi że to ja
    musze ogrodzić swoją działkę bo pies jest mój (wcześniej mieliśmy już
    spięcie właśnie z powodu ogodzenia). Chciałem zapytać kto ma obowiązek
    postawienia ogrodzenia - ON, jeśli nie chce aby pies nie wchodził na jego
    parcele, czy JA musze zabezpieczyć sowjego psa? Proszę o podanie jakiś
    konkretnych przepisów i paragrafów, jeśli macie jakieś inne rady to również
    chętnie poczytam... (tylko nie piszcie proszę abym się z nim spróbował
    dogadać bo jest to mówiąc delikatnie "trudne"). Cała historia z nowym
    sąsiadem jest o wiele bardziej skomplikowana i opisanie wszystkiego zajęłoby
    kilka dobrych stron...
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
    Michał