  • Data: 2004-11-08 18:09:07
    Temat: mieszkanie [zameldowanie i sprzedaż]
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pytanko mam nieco nietypowe. Sprzedaję mieszkanie sp-wł. Ze względu na
    atrakcyjną cenę zakładam, że uda mi się go spieniężyć w 1-2miesiące. Czy w
    konteście takiej sytuacji, jeśli do tego czasu będę w nim mieszkał, muszę
    się tam meldować (sytuacja o tyle skomplikowana, że ?
    Ogłoszenia w prasie się ukazują. Nie oczekuję teoretycznego podejścia a
    praktycznego rozwiązania.

    Pozdrawiam i z góry dzięki

    WojtekPL

    PS. Stasiu Podróżnik - a co mówi teoria?