  • Data: 2006-02-03 13:11:17
    Temat: mieszkanie - darowizna - kancelaria Wrocław
    Od: dobry <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prosze mi podpowiedziec jaka jest srednia stawka godzinowa prawnika
    udzielajacego porady prawnej. Porada dotyczy darowanego mieszkania i
    mozliwosci podwazenia takiej darowizny po 6 latach od sporzadzenia aktu
    notarialnego.
    Ewentualnie czy zechcialby ktos z grupowiczow udzielic mi takiej porady
    na priva po otrzymaniu niezbednych informacji.

    pozdrawiam,
    Rafal