eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomieli mi wymienic na nowy monitor lub zwrot kasy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-08-14 18:34:24
    Temat: mieli mi wymienic na nowy monitor lub zwrot kasy
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    Witam
    jestem w takiej sytuacji , ze zgubilam karte gwarancyjna od
    monitora. bylam juz5 razy z uszkodzonym monitorem i teraz
    przyslugiwalo mi wymiana lub zwrot kasy.(w przepisach bylo ze po 3
    naprawach przyslugiwal mi nowy monitor).kupilam komputer 100 km
    od domu i jezdzenia tam i spowrotem duzo mnie kosztowalo .co mam
    zrobic aby uzyskac ten monitor?? do kogo mam sie zglosic?? bardzo
    pilne a malo czasu prosze o rady
    z gory dziekuje za jakiekolwiek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info


  • 2. Data: 2004-08-14 18:57:02
    Temat: Re: mieli mi wymienic na nowy monitor lub zwrot kasy
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "asiulka1980" <a...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cfllvf$v2m$1@fargo.cgs.pl

    > jestem w takiej sytuacji , ze zgubilam karte gwarancyjna od
    > monitora. bylam juz5 razy z uszkodzonym monitorem i teraz
    > przyslugiwalo mi wymiana lub zwrot kasy.(w przepisach bylo ze po 3
    > [...................]

    Podstawą wymiany sprzętu jest *karta gwarancyjna*
    i wpisy dotyczące napraw w niej dokonane. Skoro
    nie masz karty gwarancyjnej to nie masz podstaw
    do jakichkolwiek roszczeń.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z
    wyjątkiem tych, których od niego wymagamy."
    www.amikom.com.pl


  • 3. Data: 2004-08-15 00:15:14
    Temat: Re: mieli mi wymienic na nowy monitor lub zwrot kasy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cfllvf$v2m$1@fargo.cgs.pl>, asiulka1980 wrote:
    > jestem w takiej sytuacji , ze zgubilam karte gwarancyjna od
    > monitora. bylam juz5 razy z uszkodzonym monitorem i teraz
    > przyslugiwalo mi wymiana lub zwrot kasy.(w przepisach bylo ze po 3
    > naprawach przyslugiwal mi nowy monitor).kupilam komputer 100 km
    > od domu i jezdzenia tam i spowrotem duzo mnie kosztowalo .co mam
    > zrobic aby uzyskac ten monitor?? do kogo mam sie zglosic?? bardzo
    > pilne a malo czasu prosze o rady

    Chyba jedynie do producenta. A na przyszłość warto wiedzieć, że o
    ile jesteś konsumentem a sprzedawca to przedsiębiorca (czyli na ogół
    typowy układ) to możesz reklamować z tytułu niezgodności z umową (a nie
    gwarancji) i wtedy np. koszty dostarczenia pokrywa sprzedawaca.

    --
    Marcin

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1