-
1. Data: 2004-08-14 18:34:24
Temat: mieli mi wymienic na nowy monitor lub zwrot kasy
Od: asiulka1980<a...@o...pl>
Witam
jestem w takiej sytuacji , ze zgubilam karte gwarancyjna od
monitora. bylam juz5 razy z uszkodzonym monitorem i teraz
przyslugiwalo mi wymiana lub zwrot kasy.(w przepisach bylo ze po 3
naprawach przyslugiwal mi nowy monitor).kupilam komputer 100 km
od domu i jezdzenia tam i spowrotem duzo mnie kosztowalo .co mam
zrobic aby uzyskac ten monitor?? do kogo mam sie zglosic?? bardzo
pilne a malo czasu prosze o rady
z gory dziekuje za jakiekolwiek
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
2. Data: 2004-08-14 18:57:02
Temat: Re: mieli mi wymienic na nowy monitor lub zwrot kasy
Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
User "asiulka1980" <a...@o...pl> napisał(a)
w news'ie: news:cfllvf$v2m$1@fargo.cgs.pl
> jestem w takiej sytuacji , ze zgubilam karte gwarancyjna od
> monitora. bylam juz5 razy z uszkodzonym monitorem i teraz
> przyslugiwalo mi wymiana lub zwrot kasy.(w przepisach bylo ze po 3
> [...................]
Podstawą wymiany sprzętu jest *karta gwarancyjna*
i wpisy dotyczące napraw w niej dokonane. Skoro
nie masz karty gwarancyjnej to nie masz podstaw
do jakichkolwiek roszczeń.
--
Pozdrawiam - Andrzej_K.
"Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z
wyjątkiem tych, których od niego wymagamy."
www.amikom.com.pl
-
3. Data: 2004-08-15 00:15:14
Temat: Re: mieli mi wymienic na nowy monitor lub zwrot kasy
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <cfllvf$v2m$1@fargo.cgs.pl>, asiulka1980 wrote:
> jestem w takiej sytuacji , ze zgubilam karte gwarancyjna od
> monitora. bylam juz5 razy z uszkodzonym monitorem i teraz
> przyslugiwalo mi wymiana lub zwrot kasy.(w przepisach bylo ze po 3
> naprawach przyslugiwal mi nowy monitor).kupilam komputer 100 km
> od domu i jezdzenia tam i spowrotem duzo mnie kosztowalo .co mam
> zrobic aby uzyskac ten monitor?? do kogo mam sie zglosic?? bardzo
> pilne a malo czasu prosze o rady
Chyba jedynie do producenta. A na przyszłość warto wiedzieć, że o
ile jesteś konsumentem a sprzedawca to przedsiębiorca (czyli na ogół
typowy układ) to możesz reklamować z tytułu niezgodności z umową (a nie
gwarancji) i wtedy np. koszty dostarczenia pokrywa sprzedawaca.
--
Marcin