    From: "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mężczyzna a urlop wychowawczy
    Date: Tue, 17 Apr 2007 16:35:11 +0200

    Witam.
    Mam pyatanie do osób znających się na prawie pracy.
    Kobieta po porodzie była na urlopie macieżyńskim, nastepnie wychowawczym.
    Mąż w tym czasie pracował. Podczas urlopu wychowawczego kobieta podjeła
    decyzję o pójsciu do pracy (lepiej płatnej niż męża). Czy mąż może przejść
    na urlop wychowawczy który przerwała po 7 miesiącach żona?? Nie chcę
    tłumaczyć po co chłopu urlop wychowawczy, ale czy poprostu on może docelowo
    na niego przejść, "kontynuować" go za żonę????