  • 1. Data: 2005-10-10 10:08:17
    Temat: listy od komornika
    Od: "woj" <w...@o...pl>

    Witam,
    Na mój adres przyszedł list polecony od komornika, znalazłem powiadomienie o
    liście oczekującym na poczcie dla jakiejś osoby która nigdy nie mieszkała w tym
    mieszkaniu. Czy powinienem to jakoś wyjaśnić, poza zaniesieniem powiadomienia
    na pocztę i poinformowaniu ich że to błędny adres? Co, i czy cokolwiek
    należałoby zrobić, żeby uniknąć najścia przez komornika?

    Z góry dziękuję za odpowiedź,
    woj

  • 2. Data: 2005-10-11 14:18:30
    Temat: Re: listy od komornika
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    woj wrote:
    > Czy powinienem to jakoś wyjaśnić, poza
    > zaniesieniem powiadomienia na pocztę i poinformowaniu ich że to błędny
    > adres? Co, i czy cokolwiek należałoby zrobić, żeby uniknąć najścia przez
    > komornika?

    Dla spokoju sprawdź, czy ta osoba jest pod twoim adresem zameldowana, a jak
    jest to wystąp o wymeldowanie z urzędu.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>