  • 21. Data: 2007-02-07 09:19:35
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@______o2.pl>

    Użytkownik "DJ Rydzyk" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:AB409EF0A2905646A2B9707867F08DC30141408B@jplwan
    t003.jasien.net...

    > Znaczy jak czegoś Tobie się nie udało zrobić, to autorytarnie
    > twierdzisz, że OO jest do rzyci ?

    nie powiedzialem, ze "jest". Powiedzialem, ze w MS Office jest to rozwiazane
    duzo sprawniej i z sensem.
    Nie naleze do ludzi, ktorzy spedza pol dnia nad duperelem w jakims
    programie, tylko dlatego, ze ktos tego nie potrafil dobrze zaprojektowac :>
    Program jest dla mnie a nie ja dla programu.

    Z officem pracuje od 10 lat i tam z takimi banalnymi rzeczami problemu nie
    ma. OO bedzie jeszcze dlugo gonil Office'a w kwestii ergonomii i
    przyjaznosci uzytkownikowi.

  • 22. Data: 2007-02-07 13:23:22
    Od: Gippo <g...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jest. Przynajmniej w kontekście oprogramowania.

    czyli mozna zalozyc ze np majac w kompie linuxa i kilka kg plyt z mp3 -
    nie beda mieli sie do czego przyczepic ? :D
    - tak czysto hipotetycznie - jesli oczywiscie nie ma w kompie nic do p2p
    oraz nie ma podejzenia ze czerpie z tego jakis zarobek ?

    Gippo GG:#2364689
    www.gippo-art.xt.pl
    ---------------------

  • 23. Data: 2007-02-07 14:55:37
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 07-02-2007 o 14:23:22 Gippo <g...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > - tak czysto hipotetycznie - jesli oczywiscie nie ma w kompie nic do p2p
    > oraz nie ma podejzenia ze czerpie z tego jakis zarobek ?

    To zalezy jak sobie zinterpretuja przepisy. Wg jednych pojedyncze kopie,
    ktore mozna miec na wlasny uzytek to pojedyncze utwory z calej dyskografii
    tworcy (jesli juz mowa o mp3); inni mowia o dowolnej ich ilosci. Kiedys
    juz bylo przerabiana - nie musi byc zarobek. Masz cos za co nie zaplaciles
    a powinienes - jest korzysc majatkowa.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 24. Data: 2007-02-07 16:11:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    GrzegorzG wrote:

    > nie powiedzialem, ze "jest". Powiedzialem, ze w MS Office jest to
    > rozwiazane duzo sprawniej i z sensem.

    ROTFL

    > Nie naleze do ludzi, ktorzy spedza pol dnia nad duperelem w jakims
    > programie, tylko dlatego, ze ktos tego nie potrafil dobrze zaprojektowac :>

    OO działa bardzo ładnie i przynajmniej nie trzeba na "dzień dobry"
    szukać opcji tego gównianego animowanego "pomocnika" od siedmiu boleści...

  • 25. Data: 2007-02-07 17:24:37
    Od: Tomasz Wysocki <t...@o...pl>

    Jasko Bartnik wrote:
> [...]
    > ilosci. Kiedys juz bylo przerabiana - nie musi byc zarobek. Masz cos za
    > co nie zaplaciles a powinienes - jest korzysc majatkowa.

    Ja gdzieś czytałem, że nie było jeszcze takiej sprawy sądowej, w której
    ktoś byłby sądzony za samo posiadanie lub ściąganie plików
    multimedialnych (mp3, filmy). Zawsze chodziło albo o udostępnianie
    (p2p), albo o nielegalne oprogramowanie, które podlega pod inne paragrafy.

    --
    Pozdrawiam, Tomasz Wysocki

  • 26. Data: 2007-02-07 19:54:59
    Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak>

    Andrzej Lawa wrote:

    > OO działa bardzo ładnie i przynajmniej nie trzeba na "dzień dobry"
    > szukać opcji tego gównianego animowanego "pomocnika" od siedmiu
    > boleści...
    I to jest argument nr 1 ;-)

    ZauraK

  • 27. Data: 2007-02-07 22:41:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ZauraK wrote:
    > I to jest argument nr 1 ;-)

    http://ubersoft.net/
    http://ubersoft.net/?p=156
    http://ubersoft.net/?p=593
    http://ubersoft.net/?p=596
    http://www.ubersoft.net/d/20060228.html
    http://www.ubersoft.net/d/19961121.html

    itede itepe ;)

  • 28. Data: 2007-02-07 23:45:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 06 Feb 2007 20:48:46 +0100, Gippo napisał(a):

    > powody tego ze wchodza to sciaganie.. maja na komendach kompy.. gdzie
    > celowo sciagaja najnowsze rzeczy i udostepniaja je na torrentach ,
    > emulach i innych sieciach.. i spisuja ip ludzi ktorzy sie podlaczaja...
    > jesli z polski.. to przekazuja do odpowiedniego miasta i tam
    > namierzaja... no do serwerowni tez chodza.. ale tak to glownie za sciaganie.

    Stary, co palisz? Musi być mocne. Wiesz, że to szkodzi zdrowiu?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 29. Data: 2007-02-08 06:43:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisali:
    > Masz cos za co nie zaplaciles
    > a powinienes - jest korzysc majatkowa.

    Nie jest. Gdyby posiadanie automatycznie oznaczalo "w celu osiagniecia
    korzysci majatkowej", to nie bylby taki przypadek wymieniony osobno w
    ustawie.

  • 30. Data: 2007-02-08 06:46:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Gippo <g...@g...com> napisali:
    > powody tego ze wchodza to sciaganie.. maja na komendach kompy.. gdzie
    > celowo sciagaja najnowsze rzeczy i udostepniaja je na torrentach ,

    Czyli popelniaja przestepstwo? Slyszalem juz ze praktycznie na kazdym
    komisariacie pracuje sie na nielegalnym sofcie, a teraz jeszcze nielegalne
    rozpowszechnianie?