  • 11. Data: 2007-06-01 13:36:26
    Temat: Re: [link] Policja chce pozwać prof. Rzeplińskiego
    Od: Michał <n...@n...cry>

    szerszen napisał(a):
    > pomiedzy nimi/nami a "swiatem przestepczym" :)

    Otóż to. Więc kolejny argument, że taki proces nic nie daje, nie ma
    sensu a policja powinna przyzwyczajać się powoli, że jest na ustrzymaniu
    i usługach społeczeństwa. I tak jak politycy także będzie niekiedy
    obiektem ataków, czasami bezsadanych.

    > policja raczej nie pomawia

    Nie? :> Oj, chyba właśnie zapowiedziana reakcja na zapowiedzi KS jest
    potrzebna. I trzeba przypomnieć jak rzecznicy i pozostali policjanci
    potrafią być kreatywni.

    --
    pzdr

  • 12. Data: 2007-06-01 13:37:22
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Michał napisał(a):
    > bezsadanych.

    bezzasadnych :)

    --
    pzdr

  • 13. Data: 2007-06-01 14:31:20
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...cry> napisał w wiadomości

    > Zgodzę się, ale... pomówień dokonanych przez policję zapewne będzie
    > więcej. I właśnie to jest szkopuł. :)

    Pomawiali wcześniej pana profesora??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2007-06-01 14:31:55
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > :) A czy ktokolwiek twierdzi inaczej? :>
    >
    > Mowa o kontrze, która będzie w takim przypadku nieunikniona.

    Pan profesor skontruje? No bo zarzuty on usłyszy.

  • 15. Data: 2007-06-01 14:37:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chyba policjanci zapomnieli o funkcji usługowej wobec społeczeństwa.
    > Ciekawe wobec kogo/czego pełnią tym razem funkcję usługową.

    Ale czy usługa ta ma koniecznie polegać na dawaniu się opluwać każdemu i za
    wszystko?

  • 16. Data: 2007-06-01 14:50:45
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ale czy usługa ta ma koniecznie polegać na dawaniu się opluwać każdemu i
    > za wszystko?

    Ależ wręcz przeciwnie. Byłbym jednym z pierwszych, którzy by przyznali
    rację policji... gdyby ona dawała przykład (praworządności). Póki nie
    jest tak, z pewnością nie pozwolę tego faktu pominąć.

    --
    pzdr

  • 17. Data: 2007-06-01 14:57:41
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Nostradamus napisał(a):
    > Pan profesor skontruje?

    Nie.

    Pomawiacz został pomówiony. Pora dojrzeć złożoność sytuacji, choć czyny
    były niezależne.

    --
    pzdr

  • 18. Data: 2007-06-01 14:59:05
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Nostradamus napisał(a):
    > Pomawiali wcześniej pana profesora??

    Niestety jeszcze nie mieli okazji.

    --
    pzdr

  • 19. Data: 2007-06-01 18:03:42
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Pomawiacz został pomówiony. Pora dojrzeć złożoność sytuacji, choć czyny
    > były niezależne.

    Sądzisz, że pan profesor przyjmie taką linię obrony?
    Myślisz, że sąd się tym przejmie?
    W powiedzenie -"zamordowałem ale inni też mordują" widzisz złożoność
    sytuacji?Dostałeś pałką policyjną w głowę??

  • 20. Data: 2007-06-01 18:55:29
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Nostradamus napisał(a):
    > Sądzisz, że pan profesor przyjmie taką linię obrony?

    Czy ktoś tak twierdził czy tylko Ci się wydaje?

    > Myślisz, że sąd się tym przejmie?

    Czy ktoś tak twierdził czy tylko Ci się wydaje?

    > W powiedzenie -"zamordowałem ale inni też mordują" widzisz złożoność
    > sytuacji?

    Co Ty paplesz? Nikt nie tłumaczy czy umniejsza winy profesora. Za to
    dochodzenie swoich praw przez instytucję, która analogicznie sama łamie
    prawa innych a chciałaby dochodzić swojej ochrony będzie absurdalnym
    kuriozum.

    > Dostałeś pałką policyjną w głowę??

    A Ty przypadkiem dostałeś czy też sam się uderzyłeś?

    --
    pzdr