  • 11. Data: 2004-11-08 06:56:30
    Temat: Re: lekarz stwierdził, że
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    > wiadomości news:cmblsn$kru$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > zdrowia
    >
    > Zwróć uwagę, że to musi być zagrożenie bezpośrednie. A hospitalizacja
    > ma z tym związek luźny. jestem stanie wymyślić wiele przypadków
    > zagrożenia bezpośredniego, które po usunięciu hospitalizacji nie
    > wymagają, a i odwrotnie cały szereg przypadków niegroźnych
    > bezpośrednio dla życia zjawisk wymagających hospitalizacji. A nie
    > jestem lekarzem. lekarz by pewnie jeszcze więcej wymyślił.

    Ta, wystarczy sie przejść po oddziale w szpitalu w mniejszej
    miejscowości...
    Święta się zbliżają, cholera, znowu się zacznie najazd "kochanych"
    synów i córek...
    "Mamusia musi zostac w szpitalu! Jest cięzko chora! Nie?! Wołaj
    dyrektora, łapiduchu, zaraz cię ustawię!"
    A mamusia jest w lepszym stanie niż była przy wypisie przy poprzednim
    pobycie w szpitalu... Tyle że świąta idą, rodzina się zjedzie, mamusia
    będzie przeszkadzała... to do przechowalni ją...

    Fakt hospitalizacji o NICZYM nie świadczy. Mogło chodzić o podanie leku
    który można podawać tylko w warunkach szpitalnych, mogło chodzić o
    dodatkową diagnostykę...

    --
    Pozdro
    Massai