  • 1. Data: 2003-10-21 21:33:55
    Temat: legalnosc wykonanej grafiki
    Od: "news.gazeta.pl" <d...@g...pl>

    Witam,

    chce zlecic wykonanie grafiki na strone WWW osobie fizycznej. Jaka klauzule
    powinienem zamiescic w umowie o dzielo zeby byc zabezpieczonym przed
    ewentualnym wykorzystaniem elementow graficznych (zdjec) do ktorych
    wykonawca nie ma praw autorskich?
    Bycmoze ktos z grupowiczow juz sie z takim problemem spotkal.

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Darek Kieszkowski

  • 2. Data: 2003-10-21 23:43:06
    Temat: Re: legalnosc wykonanej grafiki
    Od: Dan <d...@p...pl>

> [...]
    > wykonawca nie ma praw autorskich?
    > Bycmoze ktos z grupowiczow juz sie z takim problemem spotkal.

    z tego co pamietam to nie musi byc nic napisane w umowie. to autor
    odpowiada za to co stworzyl (i czym - mam na mysli np. programy
    graficzne itp).