  • 1. Data: 2002-04-02 00:10:29
    Temat: lany poniedzialek
    Od: w...@p...fm

    rozumiem lanie sie woda w ramach wlasnego towazystwa,
    nawet do ostatniej nitki majtek,
    ale jak ktos oblewa woda obcych to powinien sie liczyc z
    konsekwencjami !!!
    teraz nawet swiateczne ubranie troche kosztuje,
    a ja omalo nie zostalem utopiony z cyfrowym aparatem w rece,
    byl to rykoszet ale tradycja musi miec "rece i nogi"
    dawniej wyzwalalo sie w ten sposob emocje i zwracalo uwage plci
    przeciwnej a teraz to sie zaciera i leje zupelnie obce osoby,
    ucieche maja tylko wiaderkowicze a przeciez mieli bawic sie wszyscy !

  • 2. Data: 2002-04-02 07:53:35
    Temat: Re: lany poniedzialek
    Od: "Poke" <p...@o...pl>

    Uzytkownik <w...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    | ale jak ktos oblewa woda obcych to powinien sie liczyc z
    | konsekwencjami !!!
    | teraz nawet swiateczne ubranie troche kosztuje,

    Lanie woda to teraz juz nie tradycja, to juz zwykle chuliganstwo - rodzice w
    domu 'odpoczywaja' (z glowa w misce) po swietach to dzieci ida sie bawic, a
    ze najlepsza zabawa jest dac komus w d... albo polac woda to juz inna
    sprawa. Nie podepialbym tych wyrostkow w 100% - po prostu sa tak wychowani,
    inna sprawa ze na lanie woda mozna odpowiedziec chyba tylko hmm... recznie.

  • 3. Data: 2002-04-03 10:53:57
    Od: "Baca" <b...@s...poznan.pl>

> [...]
    > przeciwnej a teraz to sie zaciera i leje zupelnie obce osoby,
    > ucieche maja tylko wiaderkowicze a przeciez mieli bawic sie wszyscy !

    To jest zwykle chamstwo i tyle. Najlepiej wziasc takiego i "wytlumaczyc" mu
    na osobnosci, ze tak nie wolno.
    Albo zadzwonic na Policje - no ale oni zlapali w calej Polsce "az" 20 osob
    ... dlatego wlasnie nie ma co na nich liczyc.

    Baca