  • 1. Data: 2006-02-28 13:16:33
    Temat: kwaterunek po zmarłym dziadku
    Od: katarzyna<k...@w...pl>

    Witam, interesuje mnie jakie należy przeprowadzić postepowanie i czy wogóle
    istnieje szansa na uzyskanie prawa do mieszkania komunalnego (kwaterunek) po
    zmarłych dziadkach??
    Dodam,iz babcia zmarła rok temu a dziadek nagle w tym tyg.
    Do gminy zostało zlożone pismo z prośbą o wycene w celu wykupu przez dziadka
    ale niestety w tej chwili wiem,że można to uznać za nieaktualne.Nikt z rodziny nie
    był tam zameldowany.
    Co robić by nie stracić tego miszkania??

    -> http://usenet.pomocprawna.info